beantwoord

Daluren voordeel na afstuderen

• 4 maart 2019
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Ik heb recent (na mijn afstuderen) een dal voordeel abonnement afgesloten met ingang van vandaag, maandag 4-3. Ik moest echter toch het volle tarief betalen aangezien er geen product in het systeem stond om op mijn kaart te laden. Zit er een vertraging tussen de aanvraag en de mogelijke ingangsdatum? Ik vind dat wel erg misleidend en onduidelijk aangegeven. Hopelijk kunnen jullie mij hier antwoord op geven en zeggen wat ik moet doen om alsnog mijn abonnement te activeren.
icon

Beste antwoord door Rizana NS 4 maart 2019, 13:26

Goedemiddag DonnaBez, welkom bij de NS Community!

Jammer dat je vanochtend niet met je abonnement kon inchecken. De klantenservice kan je hier het beste mee helpen. Je kan het beste contact met oNS opnemen via: Facebook, Twitter, of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Dan kunnen mijn collega's met je meekijken. Laat je me weten als je volledig geholpen bent?

Aanvulling: normaal gesproken bestel je het abonnement met de code voor afgestudeerden en activeer je dit bij de kaartautomaat. Zodra de ingangsdatum is gepasseerd, zal bij het inchecken de korting automatisch gepakt worden in de daluren.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag DonnaBez, welkom bij de NS Community!

Jammer dat je vanochtend niet met je abonnement kon inchecken. De klantenservice kan je hier het beste mee helpen. Je kan het beste contact met oNS opnemen via: Facebook, Twitter, of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Dan kunnen mijn collega's met je meekijken. Laat je me weten als je volledig geholpen bent?

Aanvulling: normaal gesproken bestel je het abonnement met de code voor afgestudeerden en activeer je dit bij de kaartautomaat. Zodra de ingangsdatum is gepasseerd, zal bij het inchecken de korting automatisch gepakt worden in de daluren.

Reageer