beantwoord

Dalurenabonnement aavragen mislukt

• 12 september 2019
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hi,

Na 5 jaar student-OV probeer ik nu het gratis daluren abonnement aan te vragen voor langstudeerders. Echter, telkens wanneer ik bij het invoeren van mijn rekening kom word ik weer automatisch teruggestuurd naar het begin van de cyclus, en geeft hij op een zeker moment aan: "U kunt het product niet combineren met de andere producten op uw OV-chipkaart." Ik heb het al meerdere dagen achter elkaar geprobeerd.

Kunnen jullie me helpen met een oplossing?

Groet.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 12 september 2019, 14:17

Goedemiddag Fhav en welkom bij de NS Community!

Ik vind het vervelend om te lezen dat er iets is misgegaan in dit bestelproces. Ik heb het vermoeden dat er nu wel een bestelling is geplaatst, maar doordat de betaling is mislukt heb je de bestelling niet afgerond. Die bestelling blokkeert nu eventuele nieuwe bestellingen. Als het goed is wordt deze met enige tijd automatisch geannuleerd, maar mocht dit niet tijdig gebeuren dan kun je het beste contact op nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan met je mee kijken wat er precies aan de hand is en wellicht de bestelling zelfs handmatig nog annuleren. Telefonisch en via Social Media zijn we 24/7 bereikbaar.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag Fhav en welkom bij de NS Community!

Ik vind het vervelend om te lezen dat er iets is misgegaan in dit bestelproces. Ik heb het vermoeden dat er nu wel een bestelling is geplaatst, maar doordat de betaling is mislukt heb je de bestelling niet afgerond. Die bestelling blokkeert nu eventuele nieuwe bestellingen. Als het goed is wordt deze met enige tijd automatisch geannuleerd, maar mocht dit niet tijdig gebeuren dan kun je het beste contact op nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan met je mee kijken wat er precies aan de hand is en wellicht de bestelling zelfs handmatig nog annuleren. Telefonisch en via Social Media zijn we 24/7 bereikbaar.

Reageer