beantwoord

Dalurenabonnement beëindigd, maar ik wil het toch verlengen. Kan dat?

• 8 February 2015
  • 3 reacties
  • 150 Bekeken

Morgen loopt het dalurenabonnement van mijn dochter af, was 1 jaar geldig. Ze krijgt 1 mei een OV jaarkaart, vandaar dat we het hadden beeindigd.
Nu moet ze toch nog veel reizen in deze maanden.
Kan ik het nog voor 9 februari toch nog verlengd worden tot 1 mei?
En zo ja, hoe doe ik dat dan?

In MijnNS is het niet mogelijk.
icon

Beste antwoord door Leny NS 9 February 2015, 10:43

Morgen loopt het dalurenabonnement van mijn dochter af, was 1 jaar geldig. Ze krijgt 1 mei een OV jaarkaart, vandaar dat we het hadden beeindigd.

Lingewater, welkom op het forum. Ook mijn vraag is, wat voor soort abonnement had ze? En heeft ze de deactivatie al geactiveerd? Zo ja, dan is het abonnement definitief beëindigd. En indien je het abonnement opnieuw bestelt, zit je het eerste jaar weer aan vast. Ik heb je vraag verplaatst naar 'abonnementen'
Bekijk origineel

3 reacties

Wat voor abonnement had ze? Als dat Dal Voordeel is, dan kan dat alleen voor minimaal 1 jaar afgesloten worden. U kunt op dezelfde kaart een nieuw abonnement afsluiten en dat direct laten ingaan. Voor de periode vanaf 1 mei zal uw dochter hier geen voordeel van hebben, maar wellicht dat het toch loont voor de periode daarvoor.
Mocht u hiervoor kiezen, denk er dan wel aan het abonnement tijdig op te zeggen, om te voorkomen dat het automatisch wordt verlengd en u extra kosten moet maken voor een abonnement dat niet wordt gebruikt.
Badge

Lingewater, welkom op het forum. Ook mijn vraag is, wat voor soort abonnement had ze? En heeft ze de deactivatie al geactiveerd? Zo ja, dan is het abonnement definitief beëindigd. En indien je het abonnement opnieuw bestelt, zit je het eerste jaar weer aan vast. Ik heb je vraag verplaatst naar 'abonnementen'
Ai! Nog te vroeg gejuigt. Ik denk mocht zij iedere dag naar school met de trein willen, dat je om te kunnen overbruggen een Traject Vrij Maand abonnement kan nemen. Maar dan zul je elke maand kunnen verlengen totdat zij haar studenten ov heeft.

Reageer