beantwoord

Dalurenabonnement Exstudent

  • 10 april 2017
  • 7 reacties
  • 118 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Hoi,

Ik heb als ex-student recht op een dalurenabonnement en heb die ook aangevraagd. Ik dacht dat het gratis was, maar ik moest 1 cent overmaken. Alleen, omdat ik daar niet voorbereid was, was ik op dat moment niet thuis en had dus niet mijn e-definer bij de hand. Ik heb de transactie maar afgebroken en heb het net, thuis, weer geprobeerd, alleen nu krijg ik de melding dat mijn kortingscode als is gebruikt. Ik heb verder geen bevestiging gekregen per email dat ik een dalurenabonnement heb aangevraagd en kan ophalen. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Thom 10 april 2017, 19:03

Er vindt vannacht om vier uur een reset plaats. Ik zou het morgen even opnieuw proberen. De cent is geen betaling maar een controle dat uw bankrekening bestaat en belastbaar is.

Ler er wel op dat u een doorlopend abonnement afsluit. Wilt u dit niet verlengen dan moet u maximaal twee weken voor de vervaldatum volgend jaar opzeggen.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Er is juist een uitzondering voor mensen die in het buitenland hebben gestudeerd. Neem even contact op met Klantenservice.


De snelste manier is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Mailen gaat via het contactformulier: https://www.ns.nl/formulieren/contact.html
Als u iets met een bijlage wilt versturen, kunt u dat hier vragen.

Bedenk wel dat het antwoord op een mail doorgaans lang op zich laat wachten.
Oh nu is het toch wel gelukt! 😃
Reputatie 7
Badge +4
Er vindt vannacht om vier uur een reset plaats. Ik zou het morgen even opnieuw proberen. De cent is geen betaling maar een controle dat uw bankrekening bestaat en belastbaar is.

Ler er wel op dat u een doorlopend abonnement afsluit. Wilt u dit niet verlengen dan moet u maximaal twee weken voor de vervaldatum volgend jaar opzeggen.
Hallo isab en welkom op het NS Serviceforum,

Laat je ons weten of het alsnog gelukt is om het abonnement te bestellen?
Waarom is het niet beschikbaar als je je studentenov een keer hebt uitgezet? Vreemd dat deze actie alleen geldig is voor mensen die niet naar het buitenland zijn geweest toch?
Bedankt voor de reacties! Maar ik ben bang dat ik nogsteeds dezelfde melding krijg. 😞
Fijn dat het is gelukt isab! Veel plezier van je abonnement.

Reageer