beantwoord

dalurenabonnement opzeggen

• 15 september 2020
  • 2 reacties
  • 78 Bekeken

Hierbij wil ik mijn dalurenabonnement opzeggen.

met vriendelijke groet

icon

Beste antwoord door Tochjo 15 september 2020, 20:00

Voor het opzeggen van een abonnement moet u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Plaats uw persoonlijke gegevens niet op dit forum. Ze zijn dan voor iedereen zichtbaar en wij, andere klanten van NS, kunnen u niet helpen bij het beëindigen van uw abonnement.

Merk op dat u na het opzeggen het abonnement nog van uw kaart moet verwijderen door bij een kaartautomaat uw kaart aan te bieden en te kiezen voor "Ophalen bestelling". De klantenservice zal u hierover informeren. Vergeet deze stap niet, anders wordt het abonnement niet beëindigd.

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Voor het opzeggen van een abonnement moet u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Plaats uw persoonlijke gegevens niet op dit forum. Ze zijn dan voor iedereen zichtbaar en wij, andere klanten van NS, kunnen u niet helpen bij het beëindigen van uw abonnement.

Merk op dat u na het opzeggen het abonnement nog van uw kaart moet verwijderen door bij een kaartautomaat uw kaart aan te bieden en te kiezen voor "Ophalen bestelling". De klantenservice zal u hierover informeren. Vergeet deze stap niet, anders wordt het abonnement niet beëindigd.

Dag johan1276,

Je hebt ook al in een ander topic aangegeven dat je je abonnement wil opzeggen. Daarvoor dien je contact op te nemen met de klantenservice. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55. Ik laat dit topic in de hoop dat anderen die hier komen om hun abonnement op te zeggen, gewoon via de andere kanalen contact kunnen opnemen. Dit is namelijk een klant-helpt-klant kanaal en andere forumleden kunnen geen NS abonnementen opzeggen.

Tevens heb ik weer je persoonlijke gegevens verwijderd uit je bericht.

Reageer