beantwoord

Dalvoordeel 50EUR/maand??

• 1 augustus 2015
  • 5 reacties
  • 145 Bekeken

Vandaag heb ik email van NS gekregen dat mijn dalvoordeel abonenment verlengd woordt. Maar de prijs is 50eur per maand.
Zie onder de screenshot. Ik heb een uitleging nodig en als de prijs is echt 50/maand geworden moet ik dan ermee stoppen.
icon

Beste antwoord door Sivan NS 3 augustus 2015, 12:46

Hoi yaoliu,

Welkom op het forum. Goed dat je dit signaal hier doorgeeft! Het is inderdaad zo dat dit een bekend probleem is. Erg vervelend voor onze klanten, want ik kan me goed voorstellen dat je hiervan schrikt: 50 euro per maand is namelijk heel wat anders dan 50 euro per jaar. Je hebt een Dal Voordeel en het bedrag is gewoon 50 euro per jaar. Er zal ook niet meer dan dat worden afgeschreven voor je abonnement.

De planning is inderdaad om dit eind oktober te hebben opgelost. Het probleem lijkt geen groot bereik te hebben gelukkig, maar dat maakt het niet minder vervelend voor klanten die het wel verkeerd ontvangen. Sorry voor het ongemak, yaoliu!
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3
Dit is een bekende fout in de mail. U blijft gewoon 50 euro per jaar betalen.
En men schijnt deze fout pas eind oktober op te lossen, dus er zullen nog veel meer abonnementhouders de stuipen op het lijf worden gejaagd.
Reputatie 2
Ik heb 5 dagen geleden een goede versie gehad, die was echter ook met keuzedagkaarten. Hoe weet je dat de fout pas in oktober wordt opgelost?
Badge +3
Dat heeft Sivan gisteren aangegeven.
Hoi yaoliu,

Welkom op het forum. Goed dat je dit signaal hier doorgeeft! Het is inderdaad zo dat dit een bekend probleem is. Erg vervelend voor onze klanten, want ik kan me goed voorstellen dat je hiervan schrikt: 50 euro per maand is namelijk heel wat anders dan 50 euro per jaar. Je hebt een Dal Voordeel en het bedrag is gewoon 50 euro per jaar. Er zal ook niet meer dan dat worden afgeschreven voor je abonnement.

De planning is inderdaad om dit eind oktober te hebben opgelost. Het probleem lijkt geen groot bereik te hebben gelukkig, maar dat maakt het niet minder vervelend voor klanten die het wel verkeerd ontvangen. Sorry voor het ongemak, yaoliu!

Reageer