beantwoord

Dalvoordeel abbonement voor afgestudeerden

• 17 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 118 Bekeken

Hallo allemaal,

Deze zomer ben ik afgestudeerd en 4 september heb ik op tijd mijn studentenreisproduct stopgezet. Ik kreeg 5 oktober de mail van studentenreisproduct.nl dat ik bij NS een gratis jaar dalvoordeel abonnement kan aanvragen. Je moet de code EXSTUDENT + de 16 nummers van je ovchipkaart invullen bij het actiecodeveld op de pagina ''Overzicht van je bestelling'' om het abonnement gratis te krijgen. Dit moest overigens binnen 3 maanden na het stopzetten van je studentenreisproduct. Vandaag is het 17 oktober, dus binnen de 3 maanden, maar als ik de actiecode invoer komt er: actiecode is verlopen. Wat doe ik verkeerd?
icon

Beste antwoord door Tochjo 17 oktober 2018, 16:30

De code werkt alleen de eerste keer dat het studentenreisproduct wordt stopgezet. Hebt u dat eerder gedaan, bijvoorbeeld omdat u een tijd in het buitenland verbleef, dan kunt u de actiecode nu niet meer gebruiken.

Is dat het geval, of lukt het om een andere reden niet, dan kunt u het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om van de aanbieding gebruik te maken. Dat kan bijvoorbeeld door een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Die opties worden aangeraden, omdat u dan eenvoudig een schermafdruk uit Mijn DUO kan meesturen waaruit blijkt dat u het studentenreisproduct inderdaad in de afgelopen drie maanden hebt stopgezet.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
De code werkt alleen de eerste keer dat het studentenreisproduct wordt stopgezet. Hebt u dat eerder gedaan, bijvoorbeeld omdat u een tijd in het buitenland verbleef, dan kunt u de actiecode nu niet meer gebruiken.

Is dat het geval, of lukt het om een andere reden niet, dan kunt u het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om van de aanbieding gebruik te maken. Dat kan bijvoorbeeld door een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Die opties worden aangeraden, omdat u dan eenvoudig een schermafdruk uit Mijn DUO kan meesturen waaruit blijkt dat u het studentenreisproduct inderdaad in de afgelopen drie maanden hebt stopgezet.

Reageer