beantwoord

Dalvoordeel abonnement eerder in laten gaan

• 21 maart 2014
  • 2 reacties
  • 517 Bekeken

Goedemiddag allen,
Ik heb zojuist m'n OV-Chipkaart ontvangen die ik kreeg bij het Dal-voordeel abonnement. Nu heb ik bij het bestellen ervoor moeten kiezen dat deze pas 2 weken na de bestelling ingaat. Ik heb 'm dus echter nu al ontvangen. Kan de NS mijn abonnement nu eerder in laten gaan of is dat niet mogelijk?
Groeten,
Joris
icon

Beste antwoord door Ramon NS 22 maart 2014, 11:45

Dag Joris, welkom op ons forum. Het antwoord van inkie is inderdaad helemaal juist. Het is systeemtechnisch inderdaad niet mogelijk de ingangsdatum van je abonnement naar voren te schuiven. Uiteraard is het nu al wel mogelijk om op vol tarief te reizen met je OV-chipkaart indien je Reizen op Saldo als product hebt geactiveerd. Groet Ramon
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Joris,
Helaas is dat niet mogelijk, het maken van de Ov-chipkaart kan maximaal 2 weken duren. Vandaar dat je bij het bestellen daar geen keus in hebt.
Gr Ingrid
Dag Joris, welkom op ons forum. Het antwoord van inkie is inderdaad helemaal juist. Het is systeemtechnisch inderdaad niet mogelijk de ingangsdatum van je abonnement naar voren te schuiven. Uiteraard is het nu al wel mogelijk om op vol tarief te reizen met je OV-chipkaart indien je Reizen op Saldo als product hebt geactiveerd. Groet Ramon

Reageer