beantwoord

dalvoordeel abonnement ingangsdatum veranderen

• 25 juli 2020
  • 4 reacties
  • 104 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Omdat ik nog recht had op een gratis dalvoordeel jaarabonnement voor studenten, heb ik dit aangevraagd en per 1 Sep 2020 laten ingaan voor een jaar. Helaas kreeg ik onlangs bericht, dat de universiteit ook v.a. Sep’20 niet open gaat i.v.m. Corona (dus heel 2020 online scholing). Ik heb het abonnement wel al geactiveerd en op mijn OV kaart geladen, maar nog niet gebruikt . Is er een mogelijkheid de start datum v/h abonnement te veranderen in Jan 2021? Alvast bedankt ,met vr.gr. Jess.

icon

Beste antwoord door mrfreeze 25 juli 2020, 14:09

Ik vermoed dat dit wel 's lastig zou kunnen worden, maar je kunt hiervoor het beste contact opnemen met de klanteNService via telefoon, chat, Facebook of Twitter. Hier op de community kunnen we er helaas sowieso niks mee.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik vermoed dat dit wel 's lastig zou kunnen worden, maar je kunt hiervoor het beste contact opnemen met de klanteNService via telefoon, chat, Facebook of Twitter. Hier op de community kunnen we er helaas sowieso niks mee.

Reputatie 7
Badge +3

In principe kan een ingangsdatum niet meer gewijzigd worden, zeker niet als je het abonnement al geactiveerd hebt. Ingangsdatum uitstellen naar 2021 gaat het niet worden. Het aanbod is geldig tot 3 maanden na stopzetten SRP.

Reputatie 7
Badge +3

In principe kan een ingangsdatum niet meer gewijzigd worden, zeker niet als je het abonnement al geactiveerd hebt. Ingangsdatum uitstellen naar 2021 gaat het niet worden. Het aanbod is geldig tot 3 maanden na stopzetten SRP.

Het aanbod is momenteel geldig tot 6 maanden na stopzetten SRP. Los daarvan kun je volgens mij ook een ingangsdatum enkele maanden in de toekomst kiezen, dat heeft JessK nu blijkbaar ook gedaan.
Ik zou gewoon even bellen, niet geschoten is altijd mis :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +3

Overigens, mocht het huidige abonnement minder dan twee weken geleden online besteld zijn, dan kun je je ook beroepen op het herroepingsrecht. Zie dit bericht van Sivan NS:

De klant heeft als hij online een abonnement heeft afgesloten het recht om zich te bedenken. Binnen 14 dagen na het sluiten van de overeenkomst kan hij van zijn abonnement afzien. Als het abonnement al geactiveerd is, dan moet het abonnement worden gedeactiveerd bij de kaartautomaat. Dat is logisch, want het abonnement moet wel worden teruggegeven, net zoals online gekochte kleding moet worden teruggestuurd naar de webwinkel.

Reageer