beantwoord

Dalvoordeel abonnement stopzetten / overzetten

• 15 december 2015
  • 4 reacties
  • 114 Bekeken

Hallo,

Omdat ik inmiddels een studenten ov heb, is mijn dalvoordeel overbodig.
Graag zou ik deze willen stopzetten, helaas is hij al afgeschreven van m'n rekening.
Is er ook eventueel een mogelijkheid om dit abonnement over te zetten op die van een familielid?
(Anders is het wel erg zonde van het geld)

Ben benieuwd!
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 15 december 2015, 17:28

Welkom op het NS Serviceforum marinvl. Ik snap dat je Dal Voordeel abonnement nu overbodig is. Je kan 24/7 NS Klantenservice benaderen voor het stopzetten van je abonnement. Je kan bellen (030 751 51 55) of een tweet sturen.
Bekijk origineel

4 reacties

Dat laatste kan niet, maar het abonnement is na verlenging maandelijks opzegbaar, met ingang van de maanddag waarop het abonnement ooit is ingegaan en dan met een opzegtermijn van 2 weken. Je krijgt dan per resterende maand 1/12 van de jaarprijs terug.
Welkom op het NS Serviceforum marinvl. Ik snap dat je Dal Voordeel abonnement nu overbodig is. Je kan 24/7 NS Klantenservice benaderen voor het stopzetten van je abonnement. Je kan bellen (030 751 51 55) of een tweet sturen.
Bedankt voor jullie reacties!
Zal contact opnemen met de klantenservice.
Lastig dat je je niet gewoon ergens kan uitschrijven waar alle informatie staat hierover.
Of heb ik daaroverheen gekeken?

In ieder geval bedankt, hier kan ik me mee redden! 🙂
We hebben het liefst persoonlijk contact met de reiziger om eventueel nog een ander aanbod te doen wat beter bij de klant past. Uitschrijven is daarom niet mogelijk.

Reageer