beantwoord

Dalvoordeel automatisch verlengd - abonnement opzeggen

• 27 maart 2015
  • 3 reacties
  • 276 Bekeken

Vanochtend kreeg ik een mail dat mijn dalvoordeel abonnement automatisch was verlengd, ook al heb ik al meer dan een halfjaar een traject vrij abonnement.

Dit abonnement wil ik graag opzeggen, hoe kan ik dit doen? Via mijnNS online kon dat niet.
icon

Beste antwoord door Janou NS 27 maart 2015, 08:10

Vanochtend kreeg ik een mail dat mijn dalvoordeel abonnement automatisch was verlengd, ook al heb ik al meer dan een halfjaar een traject vrij abonnement.

Dit abonnement wil ik graag opzeggen, hoe kan ik dit doen? Via mijnNS online kon dat niet.

Hallo Exhilaro! Welkom op het NS Forum. Om het abonnement stop te zetten heb ik in een privébericht je persoonlijke gegevens nodig en Ov-chipkaartnummer. Dan heb ik je op die manier graag verder. Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens "stuur bericht".
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Exhilaro! Welkom op het NS Forum. Om het abonnement stop te zetten heb ik in een privébericht je persoonlijke gegevens nodig en Ov-chipkaartnummer. Dan heb ik je op die manier graag verder. Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens "stuur bericht".
Hallo,
Mijn dal voordeel abonnement was een maand geleden automatisch verlengd terwijl ik in het buitenland was. Ik heb het abonnement niet nodig en wil het nu graag opzeggen.Mijn vraag is nu: Krijg ik de kosten van het abonnement voor het nieuw jaar dan wel terug?

Groeten, Judith
Krijg ik de kosten van het abonnement voor het nieuw jaar dan wel terug?
Alleen de kosten voor de resterende hele maanden.

Reageer