Dalvoordeel factuur | NS Community
beantwoord

Dalvoordeel factuur

  • 1 December 2021
  • 8 reacties
  • 114 Bekeken

Hallo, 

Ik ben deze zomer afgestudeerd aan een bachelor opleiding en heb hiervoor dit jaar een gratis dalvoordeel pakket ontvangen van de NS. Dit heb ik geactiveerd met een unieke code die ik via de DUO heb ontvangen. Normaal gesproken kost de Dalvoordeel €60,- maar nu is het gratis. Toch heb ik een factuur van €60,- van de NS ontvangen en is het als een automatische incasso van mijn rekening afgeschreven. Wat doe ik nu?

icon

Beste antwoord door Tochjo 1 December 2021, 10:16

Bekijk origineel

8 reacties

Badge +3

Als u vermoedt dat u ten onrechte moet betalen, dan moet u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om de factuur te laten corrigeren. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Hoi Jeanne Delsus, welkom op onze NS Community. Wanneer heb je het abonnement besteld? En heb je toen online € 0,00 afgerekend? En wanneer kwam dan precies de factuur van € 60,00?

Hoi Jeanne Delsus, welkom op onze NS Community. Wanneer heb je het abonnement besteld? En heb je toen online € 0,00 afgerekend? En wanneer kwam dan precies de factuur van € 60,00?

Hallo Laura,

Ik heb het dalvoordeel 21/10/2021 aangeschaft. En heb toen online inderdaad €0,00 betaald vanwege de unieke code die ik kon invullen bij de kortingscode. De factuur van de NS kwam 25/10/2021.

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Jeanne Delsus, welkom op onze NS Community. Wanneer heb je het abonnement besteld? En heb je toen online € 0,00 afgerekend? En wanneer kwam dan precies de factuur van € 60,00?

Hallo Laura,

Ik heb het dalvoordeel 21/10/2021 aangeschaft. En heb toen online inderdaad €0,00 betaald vanwege de unieke code die ik kon invullen bij de kortingscode. De factuur van de NS kwam 25/10/2021.

Heb jij misschien nog een eerder aangeschafte dal voordeel op jouw kaart staan, die nooit opgezegd is? Kijk eens onder MijnNS welke abonnementen daar staan.

Hoi Jeanne Delsus, welkom op onze NS Community. Wanneer heb je het abonnement besteld? En heb je toen online € 0,00 afgerekend? En wanneer kwam dan precies de factuur van € 60,00?

Hallo Laura,

Ik heb het dalvoordeel 21/10/2021 aangeschaft. En heb toen online inderdaad €0,00 betaald vanwege de unieke code die ik kon invullen bij de kortingscode. De factuur van de NS kwam 25/10/2021.

Heb jij misschien nog een eerder aangeschafte dal voordeel op jouw kaart staan, die nooit opgezegd is? Kijk eens onder MijnNS welke abonnementen daar staan.

Dat vraag ik me inderdaad af. Je hebt hem besteld en 'betaald’ en dan komt er niet zomaar toch achteraf een factuur. Staat op deze factuur hetzelfde OV-chipkaartnummer? Heb je ook niet ooit voor iemand anders besteld, dat die nog doorloopt?

Ik heb maar 1 dal voordeel op mijn kaart staan en heb voor niemand anders een abonnement gekocht. Het is dezelfde kaartnummer.

Reputatie 6

Ik heb maar 1 dal voordeel op mijn kaart staan en heb voor niemand anders een abonnement gekocht. Het is dezelfde kaartnummer.

 

Dat is dan zeker raar. Ik gok dat het dan gaat om een oud Dal Voordeel product zoals MoDe al aangaf. Je kunt nu het beste contact opnemen met onze Klantenservice om samen na te gaan wat hier aan de hand is.  

Oké, heel erg bedankt!

Reageer