beantwoord

Dalvoordeel kaart

• 14 July 2014
  • 5 reacties
  • 260 Bekeken

Hallo,

Ik ben zojuist afgestudeerd en kan dus geen gebruik meer maken van mijn studenten OV. Daarom wil ik graag gebruik gaan maken van de actie 40% korting in de dal uren. Nu heb ik alles ingevuld en geeft die telkens aan dat de actiecode (1248H) niet correct is? is dit wel de goede actiecode? wanneer gaat de actie van de NS in?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Anonymous 14 July 2014, 11:45

De juiste code is ‘Exstudent’ direct aangevuld met de 16 cijfers van jouw OV-chipkaart, bijv.: Exstudent1234123412341234
Bekijk origineel

5 reacties

Hallo Ruben,

Welkom op het NS serviceforum. Die code is inderdaad niet correct. Als je de code 1408 invult, kun je het abonnement aanschaffen voor €29. Vind hier meer info over de actiecode.
Hallo Brian,

Bedankt. Maar er staat overal dat wanneer je ex student bent hem het eerste jaar gratis krijgt? Wat is hiervan de actie code? en de actie is al wel geldig en niet pas vanaf 1 augustus.
De juiste code is ‘Exstudent’ direct aangevuld met de 16 cijfers van jouw OV-chipkaart, bijv.: Exstudent1234123412341234
Bedankt het is gelukt. Moet ik hem nu nog actieveren via z'n paaltje op de datum wanneer ik heb aangegeven dat die in moet gaan?
Fijn dat het gelukt is! Ik denk dat je tzt even langs de automaat moet om de bestelling op te halen. Daarmee wordt het abonnement geactiveerd op je OV-chipkaart,

Reageer