beantwoord

Dalvoordeel niet afgeschreven

• 20 juni 2016
  • 6 reacties
  • 92 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
Een week geleden is mijn dalvoordeel automatisch verlengd maar er is geen geld afgeschreven. Vroeger gebeurde dat altijd een week of twee van tevoren. Is dat veranderd?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 5 augustus 2016, 14:09

Ik wil het topic graag afronden, dus ik formuleer even een algemeen antwoord.

Het abonnementsgeld wordt ongeveer 4 dagen na de verlenging afgeschreven. Vanwege SEPA kan het voorkomen dat je de incasso pas later terugziet. Indien de incasso is mislukt, sturen wij je vanzelf een bericht. Twijfel je? Neem dan gerust contact met ons op. Dit kun je het beste telefonisch (030-7515155) of via Twitter doen.

Let op: het Voordeelurenabonnement werd voorheen altijd zo'n 2 weken voorafgaand de verlenging geïnd. Dat is nu gewijzigd naar bovengenoemde 4 dagen na de verlenging. Hiermee is het gelijkgetrokken met de andere abonnementen.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Geen idee, maar bij Traject Vrij is het zo'n 8 dagen na de nieuwe datum. Ik zou nog even afwachten.
Tamzin, heb je voor mij het referentienummer? Kijk ik het meteen voor je na.
Reputatie 7
Badge +3
Ik ben op vakantie en heb mijn kaart niet bij me. Dus het duurt nog even.
Geen punt. Er is in ieder geval niets veranderd. Mocht er na terugkomst nog steeds niet zijn afgeschreven, dan help ik je graag alsnog. Ik ben zelf afwezig tot 30 juni. Je kunt ook bellen.
Tamzin, heb je inmiddels duidelijkheid of ben je nog met vakantie?
Ik wil het topic graag afronden, dus ik formuleer even een algemeen antwoord.

Het abonnementsgeld wordt ongeveer 4 dagen na de verlenging afgeschreven. Vanwege SEPA kan het voorkomen dat je de incasso pas later terugziet. Indien de incasso is mislukt, sturen wij je vanzelf een bericht. Twijfel je? Neem dan gerust contact met ons op. Dit kun je het beste telefonisch (030-7515155) of via Twitter doen.

Let op: het Voordeelurenabonnement werd voorheen altijd zo'n 2 weken voorafgaand de verlenging geïnd. Dat is nu gewijzigd naar bovengenoemde 4 dagen na de verlenging. Hiermee is het gelijkgetrokken met de andere abonnementen.

Reageer