beantwoord

Dalvoordeel omzetten naar Studenten OV

• 11 september 2017
  • 3 reacties
  • 169 Bekeken

Beste NS,
Vorig jaar ben ik begonnen aan een tussenjaar: ik heb toen mijn studenten ov opgezegd en de actie m.b.t. het gratis dalvoordeel abonnement (dat je gratis voor een jaar na het beëindigen/afronden van een studie kon aanvragen) aangevraagd.
Sinds een week ben ik nu echter weer met een studie begonnen, en wil dan ook weer gebruik maken van het studenten-reisproduct.
Mijn vraag is of ik het dalvoordeel abonnement nu kan opzeggen, of dat ik (ook als ik dit abonnement nu stop) dan alsnog de 50 euro abonnementskosten voor dit jaar moet betalen?
Ik las ergens op het forum dat het dalvoordeel van de 'na-de-studie-actie' binnen het jaar zelf niet op te zeggen was, vandaar dat ik dit nu pas (in september) wilde proberen te regelen.

MVG, Bonne de Roos
icon

Beste antwoord door Chiel NS 11 september 2017, 16:55

Goedemiddag bderoos, welkom op het NS Serviceforum.

Als ik je verhaal zo hoor, denk ik dat het verstandig is om je abonnement gewoon stop te laten zetten. Daarvoor kan je het beste contact opnemen met de klantenservice, daar kijken we graag met je mee hoe dat het beste gaat. Hoe je contact met ze opneemt, vind je hier.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Je kunt je dal voordeel opzeggen wanneer je wil, na het 1e jaar. Maar de opzegtermijn is vaak wel 1 maand. Je zult voor de verlenging een bericht krijgen en daar kun je op reageren. Als je het toch door laat lopen en je zegt het later op, krijg je een deel van de 50 euro terug
Reputatie 7
Badge +4
U zegt het op en dan wordt het niet verlengd. Doe het wel op tijd, want het is een doorlopend abonnement. Opzeggen gaat via Klantenservice. U heeft geen kosten. Zeg maximaal twee weken voor de einddatum op. Uw Dalvoordeel is te gebruiken tot de einddatum, ook als u al heeft opgezegd.
Goedemiddag bderoos, welkom op het NS Serviceforum.

Als ik je verhaal zo hoor, denk ik dat het verstandig is om je abonnement gewoon stop te laten zetten. Daarvoor kan je het beste contact opnemen met de klantenservice, daar kijken we graag met je mee hoe dat het beste gaat. Hoe je contact met ze opneemt, vind je hier.

Reageer