beantwoord

Dalvoordeel opzeggen

  • 19 april 2017
  • 2 reacties
  • 136 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hallo,

Ik wil graag mijn dalvoordeel abonnement per direct opzeggen. Het geld is net geïncasseerd en ik heb een studenten OV. Dus ik heb er niks meer aan en heb er ook geen gebruik van gemaakt.

Ik zie ook geen mogelijk tot opzeggen via de site. Dit vind ik zeer slecht. Wel abonnementen kunnen aanvragen, maar niet kunnen opzeggen.

Mvg,

Bart
icon

Beste antwoord door Tochjo 19 april 2017, 09:58

Voor het opzeggen van uw abonnement moet u direct contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

U geeft aan dat u het abonnement wel via de website hebt kunnen afsluiten, maar niet via de website kunt opzeggen. Bij abonnementen geldt dat de opzegging ervan op dezelfde manier moet kunnen als de manier waarop het abonnement is afgesloten. Een abonnement dat via internet is afgesloten, moet dus ook via internet kunnen worden opgezegd. Dit is bij NS ook mogelijk, doordat u contact op kunt nemen met de klantenservice via de live chat, Twitter of Facebook.

Merk op dat u na het opzeggen het abonnement nog van uw kaart moet verwijderen door bij een kaartautomaat uw kaart aan te bieden en te kiezen voor "Ophalen bestelling". De klantenservice zal u hierover informeren. Vergeet deze stap niet, anders wordt het abonnement niet beëindigd.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Voor het opzeggen van uw abonnement moet u direct contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

U geeft aan dat u het abonnement wel via de website hebt kunnen afsluiten, maar niet via de website kunt opzeggen. Bij abonnementen geldt dat de opzegging ervan op dezelfde manier moet kunnen als de manier waarop het abonnement is afgesloten. Een abonnement dat via internet is afgesloten, moet dus ook via internet kunnen worden opgezegd. Dit is bij NS ook mogelijk, doordat u contact op kunt nemen met de klantenservice via de live chat, Twitter of Facebook.

Merk op dat u na het opzeggen het abonnement nog van uw kaart moet verwijderen door bij een kaartautomaat uw kaart aan te bieden en te kiezen voor "Ophalen bestelling". De klantenservice zal u hierover informeren. Vergeet deze stap niet, anders wordt het abonnement niet beëindigd.
Hi Bart. Welkom op het Serviceforum!

Aan het antwoord van Tochjo heb ik eigenlijk niks toe te voegen 🙂 Laat je ons weten of het opzeggen is gelukt?

Reageer