beantwoord

Dalvoordeel stopzetten

• 4 september 2017
  • 1 reactie
  • 68 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo. Ik heb een dalvoordeel abonnement besteld omdat ik geen recht op studenten OV meer zou hebben. Nu blijk ik nog 1 jaar extra recht te hebben, dus kan ik dit weer stopzetten. Hoef ik dit alleen via de kaartautomaat te doen?
En kan ik volgend jaar weer gratis dalvoordeel aanvragen (als mijn studenten OV wél verlopen is)?
icon

Beste antwoord door Thomas NS 4 september 2017, 09:58

Hallo Enria en welkom op het NS Serviceforum.

Wat fijn dat je nog 1 jaar gebruik kunt maken van het Studentenreisproduct. Dat zal een hoop kosten schelen.
Opzeggingen kun je regelen via onze klantenservice. Twitter en Facebook lenen zich hier perfect voor. Wanneer jij jouw Studentenreisproduct handmatig stopzet en deze bevestiging ophaalt bij de kaartautomaat, komt er een code vrij die 3 maanden bruikbaar is. Ik kan dus geen toezeggingen doen of die code voor jou beschikbaar zal zijn, maar als jij het Studentenreisproduct nog niet hebt stopgezet, lijkt het erop dat deze code volgend jaar weer wordt vrijgegeven. Mocht dit niet het geval zijn, kun je altijd bij ons terecht.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hallo Enria en welkom op het NS Serviceforum.

Wat fijn dat je nog 1 jaar gebruik kunt maken van het Studentenreisproduct. Dat zal een hoop kosten schelen.
Opzeggingen kun je regelen via onze klantenservice. Twitter en Facebook lenen zich hier perfect voor. Wanneer jij jouw Studentenreisproduct handmatig stopzet en deze bevestiging ophaalt bij de kaartautomaat, komt er een code vrij die 3 maanden bruikbaar is. Ik kan dus geen toezeggingen doen of die code voor jou beschikbaar zal zijn, maar als jij het Studentenreisproduct nog niet hebt stopgezet, lijkt het erop dat deze code volgend jaar weer wordt vrijgegeven. Mocht dit niet het geval zijn, kun je altijd bij ons terecht.

Reageer