Dalvoordeelabonnement nu tijdelijk voor 29 euro

• 30 november 2016
  • 68 reacties
  • 21107 Bekeken

Toon eerste bericht

68 reacties

Welkom op het forum Sjawi,

Wat vervelend dat het misging met de betaling en dat mijn collega niet goed te verstaan was.

Een mislukte betaling gebeurt als de betaling niet wordt afgerond of als iDeal een storing heeft.

Op welke datum was deze mislukte bestelling?

Op 14 Januari , heel vreemd doe regelmatig wat met IDeal en nog NOOIT mislukt
Goedemiddag Sjawi,

Wat vreemd, ik kijk graag even met je mee.
Je kunt op mijn naam klikken en een privébericht sturen.

Graag met je NAW-gegevens, geboortedatum, OV-chipkaartnummer en IBAN nummer.
Goedmorgen Sjawi,

Ik heb nog geen privébericht ontvangen.
Zou je mij alsnog een privébericht willen sturen?
@Sjawie,

Tot op heden heb ik nog niets ontvangen. Mocht je nog hulp nodig hebben kun je mij alsnog een bericht sturen.
Ik heb zojuist na vele jaren mijn dalvrij abbonement opgezegd want de 99 euro werd toch wat teveel.

Nu wil ik misschien de dalvoordeel halen. Is deze nog steeds 30 of is deze actie afgelopen ?
De actie is afgelopen Thalon, het Dal Voordeel abonnement kost 50 euro per jaar.
Is er inmiddels al bekend wanneer er weer een aanbieding komt?

Of is het weer een jaar wachten?
Reputatie 7
Badge +4
Als het NS hetzelfde ritme aanhoudt als eerdere jaren, zal het geen jaar wachten zijn. Het is echter niet bekend of en wanneer de actie wordt herhaald en NS kondigt het pas zeer kort van te voren aan.
Ik heb gewoon 50 euro betaald, lees dit nu pas? Kheb dit abbonnement al 2 jaar..beetje jammer dat ze mij van ns niet op de hoogte hebben gebracht van deze aanbieding
Reputatie 7
Badge +4
De aanbieding geldt in principe voor nieuwe abonnees. U heeft het normale tarief betaald. Of er een actie is, wordt bekend gemaakt in reclame-uitingen.Het actietarief wordt ook wel eens aangeboden bij opzeggingen aan het eind van het abonnementsjaar.
Het is nooit van te voren duidelijk of en wanneer er een actie komt
Handig topic maar voor nu dus heb ik er dus niet wat aan. Abonnement dus toch maar afgesloten want ik verdien hem wel in 2 maanden terug 😉 (pas daarna wordt t voordelig!
Jammer, is bekend of op korte termijn weer de actie daluren voor 29 is ?
zit er al op te letten wil deze maand de daluren aanschaffen nu 50 euro en straks toch 29 zou zonde zijn.
Ik hoor het graag.
Hallo Henny59, welkom op het NS Serviceforum.

Zoals je aan de data kunt zien van de andere reacties en wanneer dit topic geopend is, was dit een actie van november vorig jaar. Hij is nu dus ook niet meer actief. Vandaar dat de code ook niet meer werkt.
Lang verwacht en toch gekomen: Dalvoordeel is weer in de aanbieding voor 29 euro.

Actiecode: 1609

Als u de actiecode heeft ingevuld, wordt de prijs 29 euro in plaats van €50. De ov-chipkaart van 7,50 is inbegrepen.
Tot en met 15 januari te bestellen.
Reputatie 7
Badge +4
Deze regeling is oud. U hoeft geen actiecode meer in te vullen.

https://www.ns.nl/abonnementen/dal-voordeel.html

U krijgt dan een abonnement voor €29,--
Reputatie 7
Badge +4
Dit was een bericht van vorig jaar. Er is nu geen aanbod voor 29 euro.
Edit Chiel NS: Op verzoek van klant reactie verwijderd.
Reputatie 7
Badge +4
Tot en met januari 2017. Mijn bericht is van een jaar geleden. Het geldt nu niet en er is ook geen actie.

Reageer