beantwoord

Dalvrij abonnement vroegtijdig stopzetten

• 17 januari 2015
  • 8 reacties
  • 338 Bekeken

Hallo,

Sinds september 2014 ben ik in het bezit van een daluren vrij abonnement. Ik zit nog zo'n 8 maanden aan dit abonnement vast. Vanaf deze maand zal ik echter geen gebruik meer maken van dit abonnement vanwege een gewijzigde situatie. Is er een manier om het abonnement vroegtijdig stop de zetten?

Met vriendelijke groet,

Alyssa
icon

Beste antwoord door Sumber Alam 18 januari 2015, 11:28

Met hoge uitzondering wil de NS wel gelijk stop kunnen zetten als u bijvoorbeeld ongeneeslijk ziek bent of misschien ook wel bij zwangerschap. Dan kunt u vanaf morgen de NS Klantenservice bellen
Bekijk origineel

8 reacties

Bedoeld u dal voordeel abonnement of een Dal Vrij abonnement?
Reputatie 4
Badge
De enige normale manier om onder een jaarcontract uit te komen is het upgraden naar een duurder abonnement. Af en toe is NS wel inschikkelijk en wil het abonnement toch vroegtijdig beëindigen.
Bedoeld u dal voordeel abonnement of een Dal Vrij abonnement?
Ik bedoel een Dal Vrij abonnement....
O vandaar. Ik had kort geleden geüpgraded van ns dal voordeel naar weekend vrij. Maar achteraf kreeg ik wel spijt. En ik kon hem wel binnen een maand mijn weekend vrij abonnement opzeggen. Nu heb ik weer de Dal Voordeel abonnement. Het enige dat wel jammer was is dat ik 45 € kwijt was. Dus dat upgraden is een heel gedoe.
Met hoge uitzondering wil de NS wel gelijk stop kunnen zetten als u bijvoorbeeld ongeneeslijk ziek bent of misschien ook wel bij zwangerschap. Dan kunt u vanaf morgen de NS Klantenservice bellen
Badge
alyssamahler heeft al een privébericht gestuurd en ik probeer haar via privébericht verder te helpen. Maar wat jullie hier aangeven, klopt! Met hoge uitzondering kan ik haar verder helpen.
Hallo, mijn vrouw is met zwangerschapsverlof en heeft nu niets meer aan haar Dalvrij abonnement. Kan ik hem laten stopzetten?
Welkom op het NS Serviceforum thulsen. Zou je mij een privébericht willen sturen met NAW-gegevens en ov-chipkaartnummer?

Reageer