beantwoord

Dalvrij gekocht net VOOR Corona - nu maanden niet nodig. Stopzetten?

• 26 maart 2020
  • 1 reactie
  • 124 Bekeken

Beste NS en anderen op dit forum.

Ik ben docent aan de Haagse Hogeschool. Ik ben Nederlander maar woon in Brussel en dus leek het me een goed idee om vanwege het lange en dure traject een Dalvrij abonnement te nemen.

Ik weet natuurlijk dat je dit pas na EEN jaar kunt opzeggen. MAAR… vanwege Corona is de Hogeschool maanden dicht en mag ik ook niet reizen.

Is er coulance om het abonnement een paar maanden stop te zetten?

Met vriendelijke groet,

Paul Schuchhard

icon

Beste antwoord door Mark NS 26 maart 2020, 13:21

Er wordt op dit moment coulant omgegaan met een opzegging binnen het eerste contractjaar. Daarnaast is het bij veel abonnementen mogelijk om ze per direct te laten omzetten naar NS Flex zonder abonnement zodat enerzijds de kosten stoppen en het anderzijds eenvoudig is om over een paar maanden weer een abonnement aan te zetten. Een beëindiging of een overstap dienen nog wel bevestigd te worden bij een kaartautomaat of oplaadpunt. Voor alle opties kun je contact opnemen met de Klantenservice bij voorkeur via chat, Facebook of Twitter. Het is momenteel wel erg druk waardoor het lang kan duren voordat je reactie krijgt. Voor verdere informatie over Corona kun je ook terecht in dit Topic.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge

Er wordt op dit moment coulant omgegaan met een opzegging binnen het eerste contractjaar. Daarnaast is het bij veel abonnementen mogelijk om ze per direct te laten omzetten naar NS Flex zonder abonnement zodat enerzijds de kosten stoppen en het anderzijds eenvoudig is om over een paar maanden weer een abonnement aan te zetten. Een beëindiging of een overstap dienen nog wel bevestigd te worden bij een kaartautomaat of oplaadpunt. Voor alle opties kun je contact opnemen met de Klantenservice bij voorkeur via chat, Facebook of Twitter. Het is momenteel wel erg druk waardoor het lang kan duren voordat je reactie krijgt. Voor verdere informatie over Corona kun je ook terecht in dit Topic.

Reageer