beantwoord

Dalvrij korting kwijt na vertraging en overstap tussen Blaunet en Kampen

• 23 januari 2018
  • 3 reacties
  • 213 Bekeken

Vandaag reed de trein van 6:02 tussen Kampen en Zwolle niet. Als gevolg hiervan moest ik de trein van 6:32 nemen vanuit Kampen. Hierdoor werkte mijn dal rij abonnement niet meer en moest ik tegen vol tarief reizen richting Utrecht. Kan je dan je geld terugvragen en zo ja bij wie?

NB
Ik heb trouwens vanuit Kampen nog wel op mijn dalvrij gereisd aangezien al om 5:55 had ingecheckt. Pas in Zwolle bij inchecken (om 6:45) bij de NS bleek dat ik tegen vol tarief te gaan reizen.
icon

Beste antwoord door Tamzin 23 januari 2018, 07:20

Als de stadsbus te laat is of de brug op en is je bent net te laat op het station dan geldt hetzelfde.

Wel was het misschien geen goed idee om dalvrij voor 6.30 geldig te maken.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Als de stadsbus te laat is of de brug op en is je bent net te laat op het station dan geldt hetzelfde.

Wel was het misschien geen goed idee om dalvrij voor 6.30 geldig te maken.
Hetzelfde is mij overkomen in de avondspits. Ook de vraag uitgezet in dit forum onder het kopje geld terug bij overstappen.

Ze moeten gewoon check-in/uit paaltjes maken voor overstappen in plaats van totaal uit te checken! Even afwachten wat de NS ervan zegt.
Reputatie 7
Je kunt in dit geval geen geld terug krijgen en het gaat waarschijnlijk ook niet snel veranderen.

Reageer