dalvrij op businesscard

• 26 juni 2015
  • 2 reacties
  • 286 Bekeken

Ik zou graag mijn dalvrij abonnement van mijn persoonlijke ov kaart overgezet hebben naar mijn businesscard (zzp-er) maar dit blijkt niet mogelijk te zijn. Zal NS dit op korte termijn alsnog doen?

2 reacties

Abonnementen zijn helaas niet over te zetten op een andere kaart. Op dat moment ga je over van een consumenten abonnement naar een zakelijk abonnement. Het lijkt me het beste om dan je dal vrij te beëindigen en nieuw aan te vragen op je business card. Bij het beëindigen kan ik je helpen. Stuur in dat geval even een privébericht met je NAW-gegevens en kaartnummer. Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn gebruikersnaam te klikken en dan op 'stuur bericht'.
Reputatie 6
Badge +1
Abonnementen zijn helaas niet over te zetten op een andere kaart. Op dat moment ga je over van een consumenten abonnement naar een zakelijk abonnement. Het lijkt me het beste om dan je dal vrij te beëindigen en nieuw aan te vragen op je business card. Bij het beëindigen kan ik je helpen. Stuur in dat geval even een privébericht met je NAW-gegevens en kaartnummer. Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn gebruikersnaam te klikken en dan op 'stuur bericht'.

Uhh Thijs NS, mag ik je eraan helpen herinneren dat Dal Vrij op de Business Card niet bestaat? Daar kun je alleen kiezen uit 'Dalabonnement' (= Dal Voordeel), Traject Vrij of Trein Vrij (=Altijd Vrij).

@Annewilharms: Het consumentenabonnement Dal Vrij (dat u heeft) en zakelijke abonnementen zijn voor NS wezenlijk verschillend, in die zin dat eerstgenoemd product een reizen-op-saldo versie is (betalen van het saldo van de OV-chipkaart), terwijl alle Businesscards reizen-op-rekening zijn (achteraf betalen). Alleen al daarom is overzetten van privé naar zakelijk niet mogelijk...

Reageer