beantwoord

Dalvrij tijdens staking!

• 14 maart 2019
  • 2 reacties
  • 197 Bekeken

Goedendag,

aankomende maandag staking, mooi balen maar snap het belang van de medewerkers. Dit houd in dat ik in de spits de trein moet pakken en NS hierdoor veel dalvrij abonnement houders moet laten betalen en daar dus beter van wordt. Laten jullie deze dag dan ook gelden als feestdag zodat we de hele dag gebruik kunnen maken van ons abonnement ter compensatie van de verlate werkdag?

Met vriendelijke groet,

een klant die jullie steunt maar daar niet extra voor wilt betalen.
icon

Beste antwoord door Jouke NS 20 maart 2019, 10:46

Ik hoop dat de impact van de storing voor jou mee is gevallen, Mitchell Zwart. Voor wat betreft je abonnement geldt de volgende regeling. Kan ik je op dit moment nog helpen met meer informatie?
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Mitchell Zwart en welkom bij de NS Community.

Op dit moment is nog niet bekend hoeveel collega's gehoor gaan geven aan deze oproep van de vakbond en wat voor gevolg het precies heeft voor de dienstregeling. Ik ga ervan uit dat dit vanavond of morgen duidelijk wordt. De hele dag hanteren als een feestdag is sowieso iets wat niet gaat gebeuren.
Ik hoop dat de impact van de storing voor jou mee is gevallen, Mitchell Zwart. Voor wat betreft je abonnement geldt de volgende regeling. Kan ik je op dit moment nog helpen met meer informatie?

Reageer