beantwoord

De actiecode voor het Uitgestudeerde Aanbod werkt niet. Hoe kan dit?

• 24 augustus 2014
  • 1 reactie
  • 334 Bekeken

Hoi!

Ik wilde vandaag een Dal voordeel abonnement aanschaffen, nadat ik mijn reisproduct meer dan 48 uur geleden heb stopgezet. Wanneer ik de actiecode activeer, geeft de site aan dat de actiecode is verlopen. Komt dat omdat ik van september 2009 tot januari 2010 eerst een andere studie heb gedaan (daar ben ik toen mee gestopt) en daarom mijn ov-chipkaart moest stopzetten? Ik heb toen niet van deze actiecode gebruik gemaakt, ik was in 2010 ook niet van deze actie op de hoogte. In september 2010 ben ik gelijk weer gaan studeren en ben inmiddels afgestudeerd (2014) en heb zoals gezegd mijn reisproduct stopgezet. Kan ik de actiecode nu niet meer gebruiken?
In een eerder bericht op dit forum las ik dat iemand na een tussenjaar nog de actiecode kon gebruiken nadat zij haar studentenproduct een jaar had stopgezet (en de actiecode niet had gebruikt), maar dan niet met met de begincode 'Exstudent3528...' maar met student3528'. Dit werkt alsnog niet bij mij.

Weet iemand hoe dit zit? Bedankt!

Groetjes, Yvonne
icon

Beste antwoord door Marjan NS 25 augustus 2014, 09:44

Hallo Yvonne90, Vreemd dat het met beide codes niet lukt om het Uitgestudeerde Aanbod aan te vragen. Kun je je NAWgegevens, geboortedatum en kaartnummer in een privébericht sturen? Dan ga ik het voor je nakijken. Groet, Marjan.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Yvonne90, Vreemd dat het met beide codes niet lukt om het Uitgestudeerde Aanbod aan te vragen. Kun je je NAWgegevens, geboortedatum en kaartnummer in een privébericht sturen? Dan ga ik het voor je nakijken. Groet, Marjan.

Reageer