beantwoord

de beste keuze

• 9 november 2020
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

Dag beste lezer

Ik had een vraag omtrent de beste keuze als ik iets van een abbonement wil aanschaffen. De situatie is dus zo ik heb aan relatie met een partner uit een ander land en binnenkort zal zij hier verblijven voor een aantal weken. Graag wil ik met haar af en toe het land door reizen. Ik heb zelf een studenten ov dus dat is geen probleem maar ik vroeg me dus af wat is voor haar de beste optie. Ik heb er geen probleem mee als we moeten reizen in de daluren als dat de kosten dan veel lager zijn. Graag luister ik naar jullie advies en suggesties.

icon

Beste antwoord door Momo 9 november 2020, 14:39

Het ligt eraan hoe vaak en op welke dagen/tijden jullie willen gaan reizen. Gaan jullie maar af en toe in de daluren of weekends reizen dan is een Dal Voordeel abonnement geschikt. Maar omdat jij al een studenten OV hebt kan zij gebruik maken van Samenreiskorting (korting is gelijk aan die van Dal Voordeel) en heeft ze geen eigen abonnement nodig. Willen jullie veel vaker gaan reizen in de daluren/weekend en/of langere reizen gaan maken dan kan een Dal Vrij of Weekend Vrij beter zijn.

Je kunt het beste even van tevoren hoe vaak en hoe ver jullie willen gaan reizen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Het ligt eraan hoe vaak en op welke dagen/tijden jullie willen gaan reizen. Gaan jullie maar af en toe in de daluren of weekends reizen dan is een Dal Voordeel abonnement geschikt. Maar omdat jij al een studenten OV hebt kan zij gebruik maken van Samenreiskorting (korting is gelijk aan die van Dal Voordeel) en heeft ze geen eigen abonnement nodig. Willen jullie veel vaker gaan reizen in de daluren/weekend en/of langere reizen gaan maken dan kan een Dal Vrij of Weekend Vrij beter zijn.

Je kunt het beste even van tevoren hoe vaak en hoe ver jullie willen gaan reizen.

Reageer