de factuur

• 9 september 2020
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Hoi, Deze maand kreeg ik een factuur en ik denk dat het bedrag niet klopt omdat vorige maand niet veel reisde ik wil dat je de factuur goed controleert en ik wil alsjeblieft uitleg op de factuur.

En alvast bedankt 

Ahmad

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

U kunt de reizen nakijken in MijnNS. Vaak wordt het u hierdoor , ook zonder uitleg, meteen duidelijk.  Lukt dat niet, dan kunt u contact opnemen met Klantenservice. Hou de kaart bij de hand. Meestal klopt het. Reizen op saldo heeft als risico dat de rekening ongemerkt snel oploopt.

Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan, maar echt alleen dan, telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan daarnaast heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans veel sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Reageer