beantwoord

De geboortedatum komt niet overeen met je OV-chipkaart. (E102)

  • 14 September 2021
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

Ik wil een abonnement afsluiten op mijn ov kaart, echter krijg ik de error: “De geboortedatum komt niet overeen met je OV-chipkaart. (E102)”. Geboorte datum op ov site is hetzelfde als mijn geboortedatum op ns. Dus een nieuwe kaart bestellen lijkt mij ook niet de oplossing aangezien deze dezelfde data zou behouden.
 

icon

Beste antwoord door Laura NS 15 September 2021, 10:10

Welkom op onze NS Community, stijn ---. Ik ben bang dat wij dan een verkeerde geboortedatum in oNS systeem hebben staan of er staat een verkeerde op de OV-chipkaart. Neem je contact met onze klantenservice op om dit op te lossen?

Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op onze NS Community, stijn ---. Ik ben bang dat wij dan een verkeerde geboortedatum in oNS systeem hebben staan of er staat een verkeerde op de OV-chipkaart. Neem je contact met onze klantenservice op om dit op te lossen?

Reageer