beantwoord

Deactivatie goed opgehaald?

• 6 maart 2015
  • 1 reactie
  • 147 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Vandaag ben ik langs een automaat gegaan waar ik 2 opties te zien kreeg, activeer of deactiveer abonnement. Ik kon beide opties niet aandrukken. Ik heb een aantal keer op deactiveren gedrukt maar het automaat reageerde niet. Hierna ben ik terug naar het menu gegaan maar nu was de mogelijkheid voor zowel activeren als deactiveren niet meer mogelijk. Mijn vraag is nu, is mijn abonnement van mijn ov chip kaart af?
icon

Beste antwoord door Herman NS 6 maart 2015, 14:48

Beste Leo77,

Welkom op het NS Serviceforum. Soms wil er wel eens iets verkeerd gaan bij het ophalen van een of meerdere bestellingen. Vaak is de bestelling na 45-60 minuten weer zichtbaar.

Wil je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en het kaartnummer van jouw OV-chipkaart? Je kunt mij een bericht sturen door te klikken op mijn naam en vervolgens op 'stuur bericht'. Vervolgens zoek ik graag uit of jouw deactivatie is gelukt.

Het topic heb ik verplaatst naar het subforum 'abonnementen' om de vindbaarheid van het topic te bevorderen.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

1 reactie

Beste Leo77,

Welkom op het NS Serviceforum. Soms wil er wel eens iets verkeerd gaan bij het ophalen van een of meerdere bestellingen. Vaak is de bestelling na 45-60 minuten weer zichtbaar.

Wil je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en het kaartnummer van jouw OV-chipkaart? Je kunt mij een bericht sturen door te klikken op mijn naam en vervolgens op 'stuur bericht'. Vervolgens zoek ik graag uit of jouw deactivatie is gelukt.

Het topic heb ik verplaatst naar het subforum 'abonnementen' om de vindbaarheid van het topic te bevorderen.

Vriendelijke groet,
Herman NS

Reageer