beantwoord

declaratie kaartje bij kapotte ov-chipkaart Dalvrij abonnement.

Hallo,

Gisteren bleek mijn ov-chipkaart met daarop een dalvrij-abonnement defect te zijn (is ook gecontroleerd door een medewerker van de NS). Ik heb toen een gewoon kaartje gekocht voor 18euro en zou de kosten daarvoor graag willen declareren. Ik lees op de ns-site dat dit mogelijk is ("• NS-vervoerbewijzen die zijn gekocht in afwachting van uw vervangende kaart, kunt u vanaf dag één bij NS declareren", http://www.ns.nl/reizigers/klantenservice/klantenservice/hulp-als-het-even-tegen-zit/verlies-diefstal-of-beschadiging-jaarabonnement.html)
Er staat echter nergens hoe dat moet. Kan iemand mij dat vertellen? Bij voorbaat dank voor de hulp!
icon

Beste antwoord door Tochjo 30 september 2015, 09:35

Helemaal onderaan de pagina waar u naar verwijst, staat hoe dat moet. Voor declaraties op basis van eenmalige chipkaarten moet u contact opnemen met de klantenservice en de eenmalige chipkaarten bij de hand houden. Contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).

U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (zie de link Live chat op www.ns.nl/contact), te e-mailen (zeg e-mail tegen Eva en volg de instructies) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Helemaal onderaan de pagina waar u naar verwijst, staat hoe dat moet. Voor declaraties op basis van eenmalige chipkaarten moet u contact opnemen met de klantenservice en de eenmalige chipkaarten bij de hand houden. Contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).

U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (zie de link Live chat op www.ns.nl/contact), te e-mailen (zeg e-mail tegen Eva en volg de instructies) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Oeps, niet goed doorgelezen. Bedankt Tochjo!

Reageer