beantwoord

declaratieoverzicht (abonnoment zonder het bedrag)

  • 2 March 2020
  • 1 reactie
  • 74 Bekeken

Hallo , 

Ik heb het toeslagvrij-abonnement gekocht van een NS- kaartautomaat.

In het declaratieoverzicht wordt het bedrag niet weergegeven. Ik heb het bonnetje van de automaat maar zonder informatie over de product of bestellen. 

 

is er een manier om dit bedrag te tonen met informatie voor mijn werkgever?

icon

Beste antwoord door Stijn NS 2 March 2020, 10:15

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen hslk89 en welkom bij de NS Community!

Als ik het goed begrijp heb je een losse maand IC Direct toeslagvrij aangeschaft bij een kaartautomaat, correct? Ik ben bang dat er in dat geval geen verdere factuur of iets dergelijks geleverd zal worden met de prijs van de aanschaf van dit product. Er is geen sprake van een bestelling of een lopend contract wat je bent aangegaan, dus wordt er ook geen bevestiging gestuurd of een factuur of iets in die richting.

Je hebt nu een eenmalig product bij een kaartautomaat aangeschaft, vergelijkbaar met een los treinkaartje of een eerste klas upgrade wat je op je OV-chipkaart zet. Jouw product is echter een maand lang geldig in plaats van een enkele reis of één dag. De bon die je bij de aanschaf uit de automaat kunt krijgen is de enige kwitantie die daarbij mogelijk is.

Reageer