beantwoord

Declareren van Losse kaartjes vanwege een verlopen kaart met abonnement !

• 25 december 2014
  • 5 reacties
  • 262 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Hallo NS FORUM, vanwege mijn verlopen ov-chipkaart waar mijn weekendvrij abonnement op stond moest ik (afgelopen weekend) bij de balie van ns nieuwe enkel reis kaarten kopen voor de heen- en terugreis. Aan de balie gaven ze aan dat ik die kan declareren maar nu ik rondkijk zie ik niet hoe en of waar dat moet. Weet iemand hoe dat moet?
icon

Beste antwoord door Thom 25 december 2014, 12:33

U kunt hiervoor het beste contact opnemen met de Klantenservice: 030 751 51 55. Het is geen duur betaalnummer. Een moderator kan het hier op werkdagen ook oppikken. Bedenk wel dat het nu Kerst is en dat is het ook voor NS-medewerkers. Of er coulance wordt geboden in uw geval kan ik natuurlijk niet zeggen, daar ga ik niet over.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt hiervoor het beste contact opnemen met de Klantenservice: 030 751 51 55. Het is geen duur betaalnummer. Een moderator kan het hier op werkdagen ook oppikken. Bedenk wel dat het nu Kerst is en dat is het ook voor NS-medewerkers. Of er coulance wordt geboden in uw geval kan ik natuurlijk niet zeggen, daar ga ik niet over.
Reputatie 1
Badge
Check meteen of NS wel je juiste adres heeft, want normaal gesproken krijg je OF al een nieuwe chipkaart toegestuurd, met het ABO overgezet of verzoek (vanwege foto te oud) om tijdig via ov-chipkaart (en betalen van 7,50- die ze dan weer na veel gezeur terugbetalen) dat zelf te regelen. Wel blijft de reiziger (als je dit ABO bvb op een chipkaart hebt die eeder door bvb via RET of HTM is uitgegeven altijd zelf verantwoordelijk voor dat in de gaten houden.
Beste Nella,

Het antwoord van Thom is juist, maar srt heeft daar nog wel een goede aanvulling op. Normaal gesproken krijg je een aantal weken van tevoren een nieuwe OV-chipkaart van ons. Zou je een privebericht kunnen sturen met je NAW-gegevens en je 'oude' OV-chipkaart? Dan ga ik kijken waarom je niet direct een nieuwe kaart hebt gekregen.

Beste Tom bedankt voor je reactie ik zal contact met ze opnemen.
Check meteen of NS wel je juiste adres heeft, want normaal gesproken krijg je OF al een nieuwe chipkaart toegestuurd, met het ABO overgezet of verzoek (vanwege foto te oud) om tijdig via ov-chipkaart (en betalen van 7,50- die ze dan weer na veel gezeur terugbetalen) dat zelf te regelen. Wel blijft de reiziger (als je dit ABO bvb op een chipkaart hebt die eeder door bvb via RET of HTM is uitgegeven altijd zelf verantwoordelijk voor dat in de gaten houden.

Ok ja dat is een beetje apart ja ik had ze gevraagd maar ze wisten van niet maar ik zal even met Brian NS kortsluiten misschien kan hij mij helpen.

Reageer