beantwoord

Deels reizen buiten traject met Traject Vrij

• 20 november 2014
  • 3 reacties
  • 267 Bekeken

Ik heb een Traject Vrij abonnement van Eindhoven-Breda. Vanavond wil doorreizen naar Roosendaal (vanuit Eindhoven). Van Eindhoven naar Breda reis ik gratis, maar het laatste stuk van Breda naar Roosendaal niet. Wordt dit automatisch berekend in de factuur, of moet ik in Breda nog uitchecken en later weer inchecken?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door De luchtmacht 20 november 2014, 13:17

Als je met jouw abonnement van Eindhoven naar Roosendaal reist, hoef je in Breda niet uit te checken. Dat kun je gewoon in Roosendaal doen. Het deel van de rit dat buiten je abonnement valt, wordt middels de factuur berekend.
Bekijk origineel

3 reacties

Als je met jouw abonnement van Eindhoven naar Roosendaal reist, hoef je in Breda niet uit te checken. Dat kun je gewoon in Roosendaal doen. Het deel van de rit dat buiten je abonnement valt, wordt middels de factuur berekend.
Reputatie 6
Badge +1
En voor de volledigheid: het moment van inchecken bepaalt welk tarief je betaalt voor het stuk reis buiten je afgekochte traject. Check je dus in Eindhoven in een spitsuur in, dan betaal je voor Breda-Roosendaal het spitstarief.
Hallo Stefanie,

Welkom op het NS Serviceforum. De Luchtmacht heef gelijk. Je hoeft niet uit- en in te checken als je buiten je traject wilt reizen. Let hierbij wel op wat Keuzereiziger zegt in verband met het bepalen van de ritprijs.

Vriendelijke groet,
Herman NS

Reageer