beantwoord

Doorlopen abonnement - stopzetten

• 18 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 116 Bekeken

Hallo,

Wegens het aflopen van mijn gratis OV reispakket heb ik van NS vorig jaar een gratis voordeelabonnement gekregen voor de dal-uren. Nu kreeg ik afgelopen week een mail dat dit automatisch gaat worden omgezet naar een abonnement waar ik 50 euro per maand voor moet betalen. Ik reis eigenlijk nooit met de trein, en wens ook geen gebruik te maken van dit abonnement. Ik wil daarom graag dat dit wordt stopgezet voor 1 oktober, voordat er straks inderdaad €50 zal worden afgeschreven. Nu heb ik zelf uitgezocht hoe ik dit moet stopzetten, maar ik kan mijn NS account niet in. Als ik aangeef mijn wachtwoord niet meer te weten en een mail wil aanvragen waarmee ik mijn wachtwoord kan laten wijzigen, komt deze mail niet aan. Ook niet in ongewenste e-mail. Zouden jullie er misschien voor willen zorgen dat het dal voordeel abonnement voor mij wordt stopgezet? Mijn geboortedatum is ****, als jullie hiervoor nog meer gegevens van mij nodig hebben dan hoor ik dat graag!

met vriendelijke groet,

Danisha Coster
icon

Beste antwoord door Stijn NS 18 augustus 2019, 11:45

Goedemorgen DanishaCoster en welkom bij de NS Community!

Deze openbare Community is voornamelijk bedoeld als een reiziger-helpt-reiziger kanaal, waarbij je antwoorden kunt krijgen op vragen door andere reizigers. Het is niet zozeer een contactpunt van onze Klantenservice. Voor jouw vraag kun je het beste contact op nemen met onze Klantenservice dus, telefonisch, via Social Media of Chat. Mijn collega's daar helpen je graag verder! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Goedemorgen DanishaCoster en welkom bij de NS Community!

Deze openbare Community is voornamelijk bedoeld als een reiziger-helpt-reiziger kanaal, waarbij je antwoorden kunt krijgen op vragen door andere reizigers. Het is niet zozeer een contactpunt van onze Klantenservice. Voor jouw vraag kun je het beste contact op nemen met onze Klantenservice dus, telefonisch, via Social Media of Chat. Mijn collega's daar helpen je graag verder! 🙂
Reputatie 7
Badge +3
Daarnaast kun je een abonnement niet stopzetten via je MijnNS account, dan kan alleen via de klantenservice.
Je zou wel (wanneer je weer toegang hebt tot je MijnNS) het abonnement kunnen wijzigen in NS Flex maar als je inderdaad eigenlijk nooit van de trein gebruik maakt heeft dat denk niet veel nut.
Badge +3
Die €50 per maand klopt niet, het is €52 per jaar (klassiek Dal Voordeel).

Als je geen zin hebt om het via de Klantenservice te laten doen, dan kan je het voor 1 oktober ook zelf omzetten naar Flex Basis (gratis) of een ander abonnement naar keuze.

Zie ns.nl/abonnementen of ns.nl/flex. Je hebt dan wel een Mijn NS account nodig, maak desnoods een nieuwe aan (op een ander e-mailadres).

Let wel op dat je sowieso vóór 1 oktober altijd even langs een ophaalpunt moet (station of supermarkt) om de wijziging te bevestigen, anders loopt je Dal Voordeel door.

Reageer