beantwoord

doorlopend abonnement

  • 26 januari 2018
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

Goedemorgen,
Ik heb een doorlopend ab. gekocht maar moet maand zijn. Waar kan ik dit wijzigen? Ik heb de kaart nog niet.
icon

Beste antwoord door Denice NS 26 januari 2018, 11:04

Welkom op het Serviceforum, marloesderoo.

Je kan inderdaad het beste even contact opnemen met onze Klantenservice via 030-7515155 (lokaal tarief) of via Twitter, Facebook of Live Chat. Indien je er een nieuwe OV-chipkaart bij hebt besteld zal je bestelling helaas niet geannuleerd kunnen worden. Mijn collega's zullen dan kijken wat de andere opties zijn.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
U kunt het best contact opnemen met de klantenservice. Via 030-7515155 of via Twitter of Facebook.
Welkom op het Serviceforum, marloesderoo.

Je kan inderdaad het beste even contact opnemen met onze Klantenservice via 030-7515155 (lokaal tarief) of via Twitter, Facebook of Live Chat. Indien je er een nieuwe OV-chipkaart bij hebt besteld zal je bestelling helaas niet geannuleerd kunnen worden. Mijn collega's zullen dan kijken wat de andere opties zijn.

Reageer