beantwoord

Doorlopend maandabonnement?

• 2 september 2014
  • 2 reacties
  • 2107 Bekeken

Als ik een maandabonnement wil kopen voor een vast traject, staat er bij de bestelling dat het contract doorlopend is. Maar ik heb maar 1 maand nodig. Gaat het contract dan automatisch door naar een volgende maand en wordt er afgeschreven van de rekening en moet ik zelf opzeggen? of is het gewoon voor 1 maand en verloopt deze vervolgens?

jkraro
icon

Beste antwoord door Inge NS 2 september 2014, 17:12

Welkom op het forum jkraro!

Als je bij de contractduur 'doorlopend' ziet staan, heb je waarschijnlijk op de knop voor het bestellen van een Traject Vrij Jaar geklikt. Als je kiest voor 'koop nu het maandabonnement' zie je bij contractduur '1 maand' staan. Als het niet je bedoeling is om een jaarabonnement af te sluiten, is het aan te raden om de bestelling af te breken.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge
Traject Vrij is er in een maandvariant en een jaarvariant (met korting). De maandvariant loopt automatisch af, de jaarvariant niet.

https://www.ns.nl/webshop/nieuwproduct?product=TVM
Welkom op het forum jkraro!

Als je bij de contractduur 'doorlopend' ziet staan, heb je waarschijnlijk op de knop voor het bestellen van een Traject Vrij Jaar geklikt. Als je kiest voor 'koop nu het maandabonnement' zie je bij contractduur '1 maand' staan. Als het niet je bedoeling is om een jaarabonnement af te sluiten, is het aan te raden om de bestelling af te breken.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer