doorlopende ns abonement | NS Community

doorlopende ns abonement

  • 4 March 2022
  • 3 reacties
  • 106 Bekeken

ns doorlopende ns abonementen ref.**** wil ik het volgende over vragen: Daar we in 2021 maar 3 vrije reizen hebben gebruikt ivm corona, wil ik toch vriendelijk vragen of jullie ons nog een aantal vrije reizen kunnen aanbieden. we zouden dit zeer op reis stellen. in afwachting van andwoord groet ik jullie vriendelijk rom lambregts


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi rommeke1950,

Dit is een reizigers-helpen-reizigers-community. Wij kunnen hierin dus niks betekenen. Ik zou u ook aanraden uw persoonlijke gegevens uit uw bericht te verwijderen, deze staan nu openbaar op internet. Dit kan door op de drie puntjes rechtsonder in het bericht te klikken en te kiezen voor ‘Bewerk'.

Inhoudelijk: voor uw vraag zult u contact op moeten nemen met de klanteNService via telefoon, chat, Facebook of Twitter. Maar eerlijk gezegd geef ik u weinig kans. Reizen was niet verboden, er waren vorig jaar voldoende mogelijkheden om ergens heen te gaan. U had de Keuzedagen kunnen gebruiken.

beste ns we hebben beide een doorlopendens abonement ref. ****. mijn vraag we hebben in 2021maar drie vrije reizen op kunnen maken ivm corona. onze vraag kunnen we hier nog een aantal vrije reizen voor krijgen? ik hoop op  een positef andwoord groeten Rom Lambregts

Reputatie 7
Badge +4

Het is beter uw telefoonnummer en de nummers van uw abonnementen even weg te halen. Klik op de drie puntjes rechts onderaan en dan kunt u binnen een uur het nog bewerken. Mogelijk pakt een moderator het op als die er is.

Niet iedereen heeft goede bedoelingen helaas, en het is hier een openbaar forum. Iedereen kan uw post lezen.

Volg het advies van mrFreeze. In principe zijn de coulanceregelingen met de keuzedagen afgelopen, maar wie weet.

 

Reageer