beantwoord

Downgraden Altijd Vrij abonnement naar Traject Vrij abonnement

• 1 oktober 2015
  • 2 reacties
  • 150 Bekeken

Beste NS,

In verband met het wijzigen van mij baan van Amsterdam naar Schiedam zou ik graag mijn abonnement van Altijd vrij willen omzetten naar Traject vrij van Rotterdam - Schiedam. Op de website kon ik niet vinden hoe ik dit moest wijzigen.
Graag ontvang ik een reactive van jullie.
icon

Beste antwoord door Inge NS 1 oktober 2015, 12:53

Welkom op het forum Elly Dabrowski!

Volgens de voorwaarden kan je inderdaad alleen na het eerste contractjaar downgraden naar een goedkoper abonnement. Dit kan je in je persoonlijke Mijn NS-account regelen onder 'Mijn producten' of met hulp van de klantenservice. Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kunt er ook voor kiezen om met ons te chatten (kies voor de link 'Live chat'), te e-mailen (Typ 'mail' bij 'Stel uw vraag aan Eva') of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

2 reacties

In principe is dit niet mogelijk binnen het eerste contractjaar. Bezit je het abonnement al langer, dan is het wellicht het eenvoudigst om het huidige abonnement te beƫindigen en vervolgens een nieuw Traject Vrij-abonnement aan te vragen.
Welkom op het forum Elly Dabrowski!

Volgens de voorwaarden kan je inderdaad alleen na het eerste contractjaar downgraden naar een goedkoper abonnement. Dit kan je in je persoonlijke Mijn NS-account regelen onder 'Mijn producten' of met hulp van de klantenservice. Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kunt er ook voor kiezen om met ons te chatten (kies voor de link 'Live chat'), te e-mailen (Typ 'mail' bij 'Stel uw vraag aan Eva') of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Reageer