beantwoord

"Drie maanden Weekend Vrij abonnement" is betaald, verschijnt niet bij producten

• 26 juni 2015
  • 3 reacties
  • 811 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Ik heb onlangs mijn Dalurenabonnement vervangen voor een drie maanden weekend vrij abonnement (€99). Het dalurenabonnement zou vervallen per 26-6-2015, en deze heb ik ook gedeactiveerd op het station. Het Weekend Vrij abonnement zou per 25-6 ingaan, maar hoewel het bedrag af is geschreven en de bestelling korte tijd bij Mijn NS -> Bestellingen heeft gestaan, kan ik het nu nergens meer vinden, noch activeren.
Ik moet vanavond reizen met mijn weekend Vrij abonnement, en wil dit graag op tijd geactiveerd hebben. Welke actie moet ik nu ondernemen?
icon

Beste antwoord door Thijs2 26 juni 2015, 18:34

De klantenservice is op dit moment helaas niet telefonisch bereikbaar. Je kunt mij een privébericht met NAW-gegevens en je kaartnummer, dan kijk ik even of het abonnement al werkt. Mocht het abonnement niet werken dan kunnen we uiteraard de reiskosten die je maakt terugstorten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt het beste even de Klantenservice bellen 0307515155. Als u een driemaandenabo Weekend vrij heeft, vervalt normaalgesproken uw dalvoordeelurenabonnement niet en wordt dat weer geldig nadat uw driemaandelijks abonnement automatisch is gestopt. Het is goed denkbaar dat uw driemaandelijks abo na 18.25 gewoon werkt. Ik vraag me af hoe het activeren/deactiveren precies gegaan is.
De klantenservice is op dit moment helaas niet telefonisch bereikbaar. Je kunt mij een privébericht met NAW-gegevens en je kaartnummer, dan kijk ik even of het abonnement al werkt. Mocht het abonnement niet werken dan kunnen we uiteraard de reiskosten die je maakt terugstorten.

Ik heb kortgeleden de klantenservice weten te bereiken via de chat, en een medewerker bevestigde dat het abonnement in ieder geval op de kaart staat. Het is dus heel goed mogelijk de de informatie op mijn NS dus gewoon niet klopt of achterloopt. Indien het abonnement toch niet werkt, zal ik opnieuw contact opnemen. Bedankt voor de hulp!

Reageer