beantwoord

dringend contact nodig met ns

Heb dringend contact nodig per email met ns, telefonisch lukt het niet vanuit bali. Op dit forum krijg ik blijkbaar ook geen contact?
icon

Beste antwoord door Thijs NS 1 mei 2015, 11:38

Ik heb in het andere topic op je vraag gereageerd. Vreemd wel dat je niemand aan de lijn kreeg. De lijn is 24 uur per dag geopend.
Bekijk origineel

11 reacties

De moderators zijn nog niet actief. Ze zijn op twitter met NS_online wel te bereiken.
Apart dat u telefonisch geen contact krijgt, aangezien ze 24/7 bereikbaar zijn op nummer 030-7515155.
De NS medewerkers hangen de telefoon op Loes, doen ze wel vaker als het lastig wordt.

Paulavan, het zal hier schriftelijk moeten lukken, de moderators worden binnenkort actief.
Stel gewoon HIER op dit forum jouw vraag. Je krijgt vast wel antwoord; is het niet van NS, dan wel van een medelezer.
Zie: https://forum.ns.nl/abonnementen-2/abonnement-opgezegd-toch-incassobureau-12212
Ik heb in het andere topic op je vraag gereageerd. Vreemd wel dat je niemand aan de lijn kreeg. De lijn is 24 uur per dag geopend.
Lees het bericht dan: "De jongeman die mij helpt blijft zeggen dat mijn abonnement niet is opgezegd maar hij zal me het chipnr geven zodat ik het kan opzeggen. Hij ka niets voor me doen. Ik vraag wie dan wel? Niemand, is het antwoord; u moet gewoon die 100 euro betallen. Ik zeg dat het bijzonder onjuist vind en vraag of zijn hoofd vd afdeling wellicht iets meer kan doen. Dat ik al jaren een klant ben zonder problemen. Maar dat weigert de jongeman. Ik zeg dat ik dat onacceptabel vind maar zal beginnen met het abonnement opzeggen wil het chipnummer noteren en hij verbreekt de verbinding! Terwijl ik van bali bel?! Ik bel opnieuw na weer in de wacht krijg ik iemand die zegt dat de verbinding slecht is. Ik leg uit dat ik van bali bel waarop zij zegt; belt u maar een andere keer terug en de verbinding verbreekt."
Goed dat je dat aangeeft, dat stond inderdaad in het andere topic. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat een klantenservicemedewerker zomaar de verbinding verbreekt. Ik ben benieuwd wat hiervan de reden is geweest. Ik zal hier zeker even navraag naar doen als Paulavan haar gegevens heeft doorgegeven.
Het is ook structureel want ik heb al zeker 4 mensen gezien hier die op zondag geen verbinding kregen met NS en een bandje kregen.
Mijn definitie van structureel is iets anders, maar het is zeker zorgwekkend. Vandaar dat ik even navraag zal doen.
structureel = steeds terugkerende klacht.

Ja jullie hebben andere definities van woorden en uitdrukkingen, vandaar al eerder de suggestie gedaan om een verklarende woordenlijst.

https://forum.ns.nl/de-trein-11/versterkte-treinen-the-passion-11354
In mijn ervaring verbreken de NS medewerkers regelmatig de verbinding en verstrekken vrijwel altijd verkeerde informatie en kunnen je zelden helpen. De kwaliteit kan sterk verbeterd worden door de klant na het contact om feedback te vragen, want zo kunnen de medewerkers doen wat ze willen: er is geen feedback mogelijk.

Reageer