beantwoord

Dubbel abonnement: NS Business Card Altijd Vrij en Persoonlijk Kaart Weekend Vrij

• 16 november 2018
  • 5 reacties
  • 150 Bekeken

Hi NS Community!

Ik heb sinds april 2018 een Weekend Vrij-abonnement op mijn Privé OV-kaart, waar ik met veel plezier veel gebruik van maak. Omdat ik voor mijn werk veel moet reizen, maak ik gebruik van de reiskostenvergoedingsregeling van mijn werk. Sinds vorige week heb ik een Altijd Vrij abonnement op mijn Business Card omdat dat voordeliger is en hiermee kan ik dus ook in het weekend gratis reizen. Hierdoor is mijn Weekend Vrij-abonnement op mijn Privékaart volledig overbodig geworden, maar ik zag op de website dat je minimaal een jaar aan dit abonnement vast zit.

Is er een mogelijkheid dat ik mijn Weekend Vrij-abonnement per direct opzeg (voordat het eerste jaar voorbij is)? Is namelijk heel gek dat ik als 1 klant twee keer voor hetzelfde reisproduct moet betalen.

Alvast dank!
icon

Beste antwoord door Slidestops 16 november 2018, 10:46

In overleg met de klantenservice is dit soms uit coulance mogelijk. Een recht is het niet, omdat je een contract bent aangegaan voor een jaar.

Je kunt het best je situatie even voorleggen aan de klantenservice door te bellen op 030-7515155 of contact op te nemen via Twitter of Facebook (privé bericht)

Mocht het niet lukken, dan is er nog wel een andere weg via NS Flex, maar dat is dan pas een zorg 😉
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
In overleg met de klantenservice is dit soms uit coulance mogelijk. Een recht is het niet, omdat je een contract bent aangegaan voor een jaar.

Je kunt het best je situatie even voorleggen aan de klantenservice door te bellen op 030-7515155 of contact op te nemen via Twitter of Facebook (privé bericht)

Mocht het niet lukken, dan is er nog wel een andere weg via NS Flex, maar dat is dan pas een zorg 😉
Hi LotteB11. Welkom bij de Community!

Slidestops was me voor 🙂. Je kan inderdaad het beste even contact opnemen met onze Klantenservice. Ik kan me goed voorstellen dat een Weekend Vrij abonnement overbodig is geworden nu je een Altijd Vrij abonnement in gebruik hebt 🙂.

Laat je weten of het gelukt is?
Super, dankjulliewel! Ik ga contact opnemen met de klantenservice en zal het hier laten weten ja 🙂
@Denice NS het is gelukt, abonnement wordt per volgende maand stopgezet. Erg fijn, werd goed geholpen!
Fijn, LotteB11! Namens Denice (en Slidetops!), graag gedaan 🙂

Reageer