beantwoord

dubbel gefactureerd

• 13 oktober 2020
  • 2 reacties
  • 143 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

mijn abonnement flex heb ik in juli stopgezet. want mijn kaart was geblokkeerd 

toen heb ik een nieuw kaart aangechaft en ben overgegaan naar nieuwe abonnement dal vrij. 

ik wordt nog steeds gefactureerd voor de flex abonnement. 

ik heb Flex opgezegd en de medewerker zei in juli al dat het is stopgezet 

waarom wordt ik dubbel gefactureerd. 

icon

Beste antwoord door MoDe 14 oktober 2020, 00:31

Ben je langs een kaartautomaat geweest om.het opgezegde abonnement van de kaart af te halen. Zolang er nog een abonnement op jouw kaart staat, blijf je betalen, want je zou het abonnement nog kunnen gebruiken.

Neem opnieuw contact op met de klantenservice om het abonnement weer op te zeggen. En mocht je het abonnement niet zelf van de kaart kunnen halen vanwege de blokkade vraag het dan aan de klantenservice.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ben je langs een kaartautomaat geweest om.het opgezegde abonnement van de kaart af te halen. Zolang er nog een abonnement op jouw kaart staat, blijf je betalen, want je zou het abonnement nog kunnen gebruiken.

Neem opnieuw contact op met de klantenservice om het abonnement weer op te zeggen. En mocht je het abonnement niet zelf van de kaart kunnen halen vanwege de blokkade vraag het dan aan de klantenservice.

Reputatie 7
Badge +4

Ik neem aan dat @MoDe Klantenservice, en niet ‘klant’  bedoelt.:grinning:

Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan daarnaast heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Reageer