beantwoord

Dubbele afschrijving (NS flex)

• 3 januari 2019
  • 5 reacties
  • 208 Bekeken

Goedemiddag,

Ik zag in mijn facturen dat er een dubbele afchrijving heeft plaatsgevonden in 1 van mijn reizen. Er staat hier bij 1 van de reizen dat de uitcheck is vergeten en dat is 'gecorrigeerd door NS'. De 2e van deze reizen geeft netjes mijn vertrek en aankomststation aan. Ik denk dat er op een of andere manier een dubbele check-in heeft plaatsgevonden.

Waar en hoe kan ik dit het beste melden om mijn geld terug te krijgen?

Alvast bedankt voor de hulp,
Jeroen
icon

Beste antwoord door Tochjo 3 januari 2019, 13:18

U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice hiervoor. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3
U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice hiervoor. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Wel jammer dat de reactie van bovenstaande chat en telefoon zoveel langer duren dan de reactie op dit forumbericht. 😉
Het kan zijn dat dat inderdaad wat langer duurt. Heb je inmiddels wel contact kunnen leggen?
Mijn chat staat onbeantwoord open, ik heb geen tijd om nog langer aan de telefoon te blijven wachten.
Je mag mij wel even een priv├ębericht sturen met de volgende gegevens:

- Volledige naam
- Postcode en huisnummer
- Geboortedatum
- Datum van de reis

Je kunt mij een bericht sturen door te klikken op mijn naam en dan op 'Stuur bericht'.

Reageer