beantwoord

dubbele rekening melding

  • 27 January 2020
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

Ik heb een flex abonnement sinds november 2019, maar ontvangt toch vandaag 27-01-2020 een email dat het dal abonnement automatisch wordt afgeschreven op 17-03-2020.
Ik heb de flex abonnement al bij de automaat opwegen halen. Hoe kan dit.

icon

Beste antwoord door Erryt NS 27 January 2020, 18:05

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo do schreurs en welkom bij de NS Community,

 

Wat spijtig zeg. Ik wil je het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice. Daar kunnen we uitzoeken waarom je deze berichtgeving toch hebt ontvangen. Ik heb het vermoeden dat de bevestiging van de beëindiging en de vooraankondiging elkaar hebben gekruist. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op [url=http://www.ns.nl/klantenservice/contact]deze[/url] pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op [url=http://www.twitter.com/ns_online]Twitter [/url]of [url=http://www.facebook.com/nederlandsespoorwegen]Facebook[/url].

Reageer