Goededag! Ik wil een abonnement afsluiten, maar het staat me niet toe, er staat dat mijn verjaardag niet overeenkomt met de kaart, alle gegevens zijn correct ingevoerd, vertel me hoe ik dat moet doen?
Beste antwoord door Lorena NS
Bekijk origineelGoededag! Ik wil een abonnement afsluiten, maar het staat me niet toe, er staat dat mijn verjaardag niet overeenkomt met de kaart, alle gegevens zijn correct ingevoerd, vertel me hoe ik dat moet doen?
Beste antwoord door Lorena NS
Bekijk origineelGoedemiddag Kamenieva Viktoriia en welkom bij de NS Community!
Balen dat het bestellen niet lukt! Ik kan via deze weg helaas niet nagaan wat er mis gaat bij jouw gegevens. Ik adviseer je om even contact op te nemen met onze klantenservice om jouw gegevens te laten controleren.
Lijkt toch wel weer heel veel op dit topic van een week geleden. Nog steeds niet opgelost?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.