beantwoord

Eén abonnement omzetten bij meerdere kaarten in mijn.ns

• 20 september 2019
  • 4 reacties
  • 128 Bekeken

Wij hebben 1 NS-account met 3 kaarten: die van onze zoon (8) met een Kids Vrij, mijn kaart (Dal Voordeel) en mijn man nog een kaart met zijn Dal Vrij abonnement.

Als ik ingelogd in mijn.ns mijn Dal Voordeel (dat tot 8 november loopt) wil omzetten in Flex Dal Voordeel dan is daar geen mogelijkheid voor, als ik op de "Stap nu over naar Flex" button klik dan gaat men uit van het wijzigen van het abonnement van mijn man.
Als ik bij mijn kaart op "Naar producten" klik en vervolgens op "Aanpassen of uitbreiden" klik dan is er vervolgens geen optie tot aanpassen.

Ergo; hoe kan ik mijn Dal Voordeel wijzigen in Flex Dal Voordeel (desnoods pas vanaf 8 november).

Oh, en subvraagje;
Stel dat mijn Flex Dal Voordeel abonnement per 8 november ingaat, en ik weet op vrijdag 20 december dat ik de komende paar weekenden ga reizen, kan ik het dan per 20 december omzetten naar Flex Weekend Vrij en heb ik dan een maand tot en met 19 januari, of gaat men uit van de maand zoals de termijn loopt of van een kalendermaand?
icon

Beste antwoord door Jouke NS 20 september 2019, 21:29

Hallo Mineri en welkom bij de NS Community.

Waarschijnlijk kun je het abonnement niet wijzigen omdat het abonnement niet bij jou als contracthouder staat. Hierdoor is er een verschil tussen contracthouder en kaarthouder en is wijzigen naar een NS Flex niet mogelijk. Het advies wat MoDe heeft gegeven is het beste. Neem contact op met onze Klantenservice via Sociale Media of Live Chat en zij kunnen het voor je controleren. Eventueel kunnen ze het abonnement opzeggen en vervolgens kun jij zelf het abonnement alsnog aanvragen.

Voor wat betreft het wijzigen van je abonnement: wanneer je het abonnement op 8 november het abonnement laat ingaan is wijzigen naar een Weekend Vrij op 20 december geen probleem. Tevens kun je dan op 20 januari het abonnement weer aanpassen. Kom je er zo verder uit?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Als het niet lukt om zelf via mijnNS te wijzigen dan kun je het beste telefonisch, via Facebook, Twitter of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Flex gaat direct in. Ook als je een bestaand abonnement dat korter dan een jaar geleden hebt afgesloten naar Flex wil omzetten.

Wanneer je Flex hebt, moet er tussen elke wijziging minimaal een maand zitten. Als je vandaag Flex laat ingaan dan kun je vanaf 20 oktober wijzigen. Wijzig je jouw abonnement op 1 november dan kan de volgende wijziging pas vanaf 1 december.
Maar stel dat ik mijn Flex dan per 8 november laat ingaan als Flex Dal Voordeel, dan kan ik dus wel per 20 december Flex Weekend Vrij erbij nemen en dan per 20 januari dat Flex Weekend Vrij weer stopzetten?
Hallo Mineri en welkom bij de NS Community.

Waarschijnlijk kun je het abonnement niet wijzigen omdat het abonnement niet bij jou als contracthouder staat. Hierdoor is er een verschil tussen contracthouder en kaarthouder en is wijzigen naar een NS Flex niet mogelijk. Het advies wat MoDe heeft gegeven is het beste. Neem contact op met onze Klantenservice via Sociale Media of Live Chat en zij kunnen het voor je controleren. Eventueel kunnen ze het abonnement opzeggen en vervolgens kun jij zelf het abonnement alsnog aanvragen.

Voor wat betreft het wijzigen van je abonnement: wanneer je het abonnement op 8 november het abonnement laat ingaan is wijzigen naar een Weekend Vrij op 20 december geen probleem. Tevens kun je dan op 20 januari het abonnement weer aanpassen. Kom je er zo verder uit?
Helemaal top, thnx beiden! 🤗

Reageer