Een Dal Voordeel abonnement tijdelijk nog voordeliger

Dal Voordeel is altijd al het abonnement dat je zo terugverdient, maar t/m 9 juli is Dal Voordeel tijdelijk nog voordeliger!

Het eerste jaar kost nu maar € 29 ipv € 50. Bekijk het aanbod op ns.nl.

Met Dal Voordeel reis je in de daluren én het hele weekend met 40% korting.
Dal Voordeel is een jaarabonnement wat automatisch verlengd wordt. Het eerste jaar kost bij aanschaf t/m 9 juli 2017 € 29, daarna wordt de prijs € 50 per jaar. Na het eerste jaar is Dal Voordeel maandelijks opzegbaar.

Heb je vragen of opmerkingen over deze actie? Laat het weten in dit topic!

41 reacties

Reputatie 7
Badge +3
NS Marketing schijnt wel erg wanhopig te zijn.
Not really good news for those that were hopeful for Dal Vrij / Weekend Vrij maand to come back for summer 2017 - in essence, I feel this makes it somewhat less likely now.

Dal Voordeel is always on sale too (and already has a relatively low price) , last time was just months ago, not too exciting ^
Op dit moment heb ik een dal voordeel abonnement. Deze wordt per juli verlengd voor 50 euro. Is het mogelijk dat ik hem nu alvast voor deze datum kan stopzetten?
Dat kan zeker, Marloes. Even bellen met 030-7515155, en het is zo geregeld.
Het abonnement beëindigen is mogelijk, maar je kan dan niet gebruik maken van dit aanbod. Als je tot 2 maanden geleden nog in het bezit was van een Dal Voordeel abonnement kan je geen gebruik hier van maken. Deze actie geldt alleen voor nog niet bestaande klanten. Bestaande klanten ontvangen regelmatig leuke aanbiedingen per post of mail.
Ik heb net een paar dagen geleden een dal-uren abonnement genomen en hier de volle 50 euro voor betaald. Als ik een paar dagen had gewacht, kreeg ik wel deze korting. Hebben jullie een prijsgarantie? Vind dit namelijk super jammer, jullie hadden dit kunnen vermelden. Kan ik de 21 euro verschil terugkrijgen? 😞
Hi dashingly. Welkom op het Serviceforum!

Ik kan me wel voorstellen dat je hiervan baalt! Als je de aanvraag minder dan 4 dagen voor de ingangsdatum van de actie (deze is begonnen op 29 mei 2017) hebt gedaan kunnen we je tegemoet komen 🙂 In dat geval wil ik je aanraden even telefonisch contact met ons op te nemen via 030-7515155 (lokaal tarief) of een bericht te sturen via Twitter, Facebook of Live Chat.
Hey Denice,

Ga ik doen, bedankt!
Dal Voordeel is altijd al het abonnement dat je zo terugverdient, maar t/m 9 juli is Dal Voordeel tijdelijk nog voordeliger!

Het eerste jaar kost nu maar € 29 ipv € 50. Bekijk het aanbod op http://www.ns.nl/abonnementen/dal-voordeel-actie.html?utm_medium=referral&utm_source=ns&utm_campaign=dalvoordeel-voorjaar-<br /> 29052017&utm_content=forumpost.

Dal Voordeel is een jaarabonnement wat automatisch verlengd wordt. Het eerste jaar kost bij aanschaf t/m 9 juli 2017 € 29, daarna wordt de prijs € 50 per jaar. Na het eerste jaar is Dal Voordeel maandelijks opzegbaar.

Ik ben al in het bezit van zo'n abonnement maar dat is duurder dan de aanbieding. Kan ik mijn huidige abonnement opzeggen en in plaats daarvan de aanbieding voor € 29 per jaar nemen?
Badge +3
Ik ben al in het bezit van zo'n abonnement maar dat is duurder dan de aanbieding. Kan ik mijn huidige abonnement opzeggen en in plaats daarvan de aanbieding voor € 29 per jaar nemen?
Oops, ik had iets getikt dat niet waar is. Er moet dus 2 maanden tussen zitten.

Wel is het zo dat als je na het eerste jaar (à €29 per jaar) wilt opzeggen *en dit telefonisch doet* een maand of meer voor de einddatum, ze je waarschijnlijk wel een aanbieding doen om het alsnog te verlengen tegen €29 i.p.v. €50 (ze zien je natuurlijk liever blijven dan gaan). Uiteraard zit je er dan wel weer een jaar aan vast.

Je kunt dan bij het opzeggen aangeven dat je die €50 er niet uit denkt te halen, omdat je bijv. weinig in de daluren reist of vaak gebruik maakt van andere acties. 🙂
Als ik het vandaag dit abonnement neem, heb ik er dan morgen gelijk profijt van?
Reputatie 7
Als je al een persoonlijke ov-chipkaart hebt kun je hem per direct in laten gaan. Als je die nog niet hebt dan duurt het een aantal dagen.

Het eerste jaar kost nu maar € 29 ipv € 50. Bekijk het aanbod op ns.nl.

Bkij de Anwb krijg je hoe langer je lid bent meer korting niet bij NS dan word je extra gestraft als je een abonnement hebt want die wordt alleen maar duurder vooral als het eentje is die niet meer te kopen is.Gevolg een product dat bijna niet leuk meer is omdat het bijna niet meer te betalen is maar een jodokus die een nieuwe afsluit betaalt¨slechts¨29 Euro.Ik vind het niets anders dan een dikke middelvinger naar de vaste klant!
Reputatie 7
Dat is bij zoveel bedrijven zo. Het zijn lokkertjes om abonnee te worden. Ziggo doet niet anders bijvoorbeeld.
Hallo,
Ik heb dit abonnement (Dal Voordeel) vorige week besteld, en het is vanaf vandaag geldig, maar heb de OV-chipkaart nog steeds niet ontvangen per post. Wat nu?
Reputatie 7
Je kunt het best even bellen om te vragen waar hij blijft, 030-7515155. Livechat, Twitter en Facebook zijn ook erg snel.
Ok, bedankt. Ik probeer Twitter en zal daarna even bellen.
Ik had ook even aan vraagje over deze actie. Ik heb vorig jaar zo'n abbonnement afgesloten bij jullie. Dit kreeg ik toen gratis omdat dit toen het eerste jaar was dat ik geen studenten-ov meer had. Dit dal- uren abbonement is per 2 september 2016 ingegaan. Betekent dit dan dat als ik het abbonement nu voor 29 euro bestel, ik hem per 3 september 2017 in moet laten gaan? Helaas kan ik het abbonement momenteel niet afsluiten omdat jullie webshop het te druk heeft. Ik hoor het graag hoe het nu precies zit.
Reputatie 7
Badge +4
U kunt dit abonnement later in laten gaan, tot een maximum van drie maanden. Aangezien uw abonnement nu feitelijk gratis is, lijkt me dat ook geen halszaak. In die zin kunt u het gewoon bestellen op een nieuwe kaart. Het is een mooi aanbod met een prachtige prijs/pret verhouding, want u heeft het er met €72,50 aan reiskosten per jaar al uit.
Hi Aletta2012. Welkom op het Serviceforum!

Ik begrijp dat je momenteel gebruik maakt van Dal Voordeel naar aanleiding van het Studentenaanbod. Je abonnement zal na het eerste jaar automatisch worden verlengd voor de reguliere prijs. Hierover ontvang je enkele weken voor de verlengdatum een e-mail/brief. Je kan tegen die tijd contact met ons opnemen en wie weet kunnen we je dan een leuk aanbod doen. Het is niet mogelijk om een nieuw Dal Voordeel abonnement af te sluiten op dezelfde kaart aangezien je huidige abonnement op die kaart dus doorloopt. Het huidige aanbod is voor nieuwe klanten. Bestaande klanten krijgen per brief/e-mail andere aanbiedingen toegestuurd zoals Erryt hierboven al aangaf.
nog nooit een ander aanbieding gehad.
heb al jaren een kaart.
En nu lees ik dit en wat 50 euro ..ik heb 62.95 betaald vorige maand voor een jaar kaart.
En ik heb er 3 ook voor mijn zoons.
Dus tel uit .
Ik ga morgen bellen kijk wat ze gaan doen.
Reputatie 7
Daar gaan ze niets mee doen, het gaat namelijk over een ander abonnement. U heeft een voordeelurenabonnement met korting na 9 uur en juli augustus heel de dag. Deze wordt niet meer verkocht.

De abonnementen van 50 euro (tijdelijk 29) hebben ook korting na 9u, maar niet tussen 16 en 18.30 en ook in juli en augustus niet de hele dag.

Uw abonnement heeft veel meer voordelen, maar het is aan u om de keuze te maken om over te stappen met slechtere voorwaarden. U kunt dit niet meer omdraaien.
Reputatie 7
Badge +4
Als u het opzegt, is het niet tel uit je winst maar tel uit je verlies. Ik zou met genoegen de 62,90 betalen en 100 euro ook nog wel.
Badge +3
En nu lees ik dit en wat 50 euro ..ik heb 62.95 betaald vorige maand voor een jaar kaart.
Dan heb je geen Dal Vooordeel maar het oude (en sinds 2013 niet meer verkrijgbare) Voordeeluren abonnement.

Dit is duurder omdat je er ook in de avondspits (16:00-18:30) met korting mee kunt inchecken. Dal Voordeel is dan niet geldig.

Let wel op dat je sinds vorig jaar ook met het Voordeeluren abonnement in de avondspits geen (max. 3) reizigers meer mee kunt nemen met samenreiskorting.
OV heeft een monopoliepositie dus kan steeds prijzen verhogen. Van enige concurrentie cq marktwerking is helaas geen sprake.

Reageer