Een Dal Voordeel abonnement tijdelijk nog voordeliger

Toon eerste bericht

41 reacties

Daarbij komt ook nog dat niet alles digitaal valt te regelen . Voor heel veel zaken moet je naar een druk servicepunt. Waarom niet werken met Digid-koppeling
Waarom niet met Digid in kunnen loggen en alles digitaal kunnen regelen? Dat scheelt drukte bij t servicepunt en tijd reiskosten voor de klant
Reputatie 7
Er wordt bewust voor gekozen om niet alles digitaal zelf te laten regelen. Vaak zijn dit keuzes ivm. misbruik en diefstal. Verder gaan de prijzen niet alleen maar omhoog, de dal abonnementen zijn even duur gebleven en WeekendVrij bijvoorbeeld is in prijs verlaagd.

Mijn zorgverzekering, wegenbelasting en dergelijke stijgen ook elk jaar overigens.
is deze korting ook geldig op trajecten van bv arriva??
Jazeker karinvk, dit abonnement is geldig bij alle treinvervoerders in Nederland!
Dal Voordeel is altijd al het abonnement dat je zo terugverdient, maar t/m 9 juli is Dal Voordeel tijdelijk nog voordeliger!

Het eerste jaar kost nu maar € 29 ipv € 50. Bekijk het aanbod op ns.nl.

Met Dal Voordeel reis je in de daluren én het hele weekend met 40% korting.
Dal Voordeel is een jaarabonnement wat automatisch verlengd wordt. Het eerste jaar kost bij aanschaf t/m 9 juli 2017 € 29, daarna wordt de prijs € 50 per jaar. Na het eerste jaar is Dal Voordeel maandelijks opzegbaar.

Heb je vragen of opmerkingen over deze actie? Laat het weten in dit topic!

Zelf heb ik een vraag over dit abbonement.

Ik heb nu mijn studentenov stop gezet. En wilde dit vandaag activeren. Om het te kunnen activeren moet ik een actiecode invullen : ''exstudent(ovnummer).
Dit heb ik gedaan maar hij pakt het niet klopt dat? Wat kan ik doen of wat gaat er mis ?

Groetjes,
Welkom op het Serviceforum, Cedella3 :)

Wanneer heb je het studentenproduct stopgezet? De actiecode is namelijk pas 48 uur nadat je het Studentenproduct hebt stopgezet te gebruiken. Tevens kan het zijn dat je in het verleden je Studentenproduct hebt stopgezet waardoor de actiecode inmiddels is verlopen. Mocht dit het geval zijn dan raad ik je aan contact op te nemen met de NS klantenservice.
Badge +3
Ik heb nu mijn studentenov stop gezet. En wilde dit vandaag activeren. Om het te kunnen activeren moet ik een actiecode invullen : ''exstudent(ovnummer).
Dit heb ik gedaan maar hij pakt het niet klopt dat? Wat kan ik doen of wat gaat er mis ?

Groetjes,

Wanneer heb je je studentenreisproduct stop gezet? En heb je het al bij een servicepunt van je ov-chipkaart verwijderd (kies 'ophalen bestelling')?

Daarna moet je 48 uur wachten en kan je (tot 3 maanden daarna) het gratis Dal Voordeel abonnement met je code 'exstudent3528xxxxxxxxxxxx' aanvragen.
Vraagje, bij het afsluiten van het DAL voordeelabonnement staat dat de contractduur doorlopend is én minimaal voor 1 jaar en dat je daarná maandelijks kunt opzeggen, maar hoe werkt dat dan?

Betaal je dan nu voor 1 jaar 29 euro en moet je daarna nog minimaal 1 maand dat contract behouden en betalen? Of moet je dan meteen weer een jaarcontract betalen? Zo ja wat kost dat dan?

Het klinkt nu als een addertje onder het gras. Goedkoop het eerste jaar, maar doordat het contract doorlopend is, lijkt het nu alsof ik er daarna voor nóg een jaar aanvast zit en dan wel de volle pond moet betalen.
Of kan in na 1 jaar 1 losse maand betalen en dan opzeggen?
Reputatie 7
Badge +4
U krijgt zes weken voor de verloopdatum bericht. Dan kunt u opzeggen en loopt het niet door. Zeg u niet op dan betaalt u het jaarbedrag. U kunt daarna per maand opzeggen en krijgt het niet gebruikte deel terug.

Het is in de reclame met een prijs van 29 euro. Dat is bij verlengen niet zo maar dat is geen addertje onder het gras. Het wordt gewoon vermeld dat het dan 50 euro is. De slabakken bij AH zijn nu goedkoop en volgende week niet meer. Zo werkt een aanbieding.
Reputatie 6
Badge +2
Vraagje, bij het afsluiten van het DAL voordeelabonnement staat dat de contractduur doorlopend is én minimaal voor 1 jaar en dat je daarná maandelijks kunt opzeggen, maar hoe werkt dat dan?

Betaal je dan nu voor 1 jaar 29 euro en moet je daarna nog minimaal 1 maand dat contract behouden en betalen? Of moet je dan meteen weer een jaarcontract betalen? Zo ja wat kost dat dan?

Het klinkt nu als een addertje onder het gras. Goedkoop het eerste jaar, maar doordat het contract doorlopend is, lijkt het nu alsof ik er daarna voor nóg een jaar aanvast zit en dan wel de volle pond moet betalen.
Of kan in na 1 jaar 1 losse maand betalen en dan opzeggen?

Een betere formulering is dat je maandelijks kunt opzeggen, voor het eerst met ingang van de dag waarop er een jaar verstreken is. bijdragevandennis
Mijn Dal abonnement zou over 2 maanden automatisch verlengd worden, maar vroegtijdig opzeggen was geen optie. Na 10 minuten in de wachtrij (het blijft de NS), ben ik binnen 2 minuten geholpen. Op de verloopdatum start het nieuwe abonnement, waarop ik 21 euro korting ontvang. Top regelt!
Hoi.
Net lid geworden van dit forum.
30 juni jl. heb ik voor het eerst sinds lange tijd weer eens een NS abonnement gekocht. Dit abonnement inderdaad. Leek me wel handig en voordelig.

Ik heb hem 30 juni aangevraagd en besteld en betaald; 10 juli zou het abonnement in gaan. De foto die je op moest sturen voor de persoonlijke ov-chipkaart (die ik ook nog niet had) is - naar mijn weten - gewoon geaccepteerd (heb daar geen afwijzing op gekregen, niet op het moment zelf, niet later). Ik heb diezelfde dag (30 juni dus) een nette bevestigingse-mail gekregen van NS Online Service: dat het geheel is besteld en betaald en dat het abonnement 10 juli - inderdaad vandaag dus - in zou gaan. Ik verwacht dan uiteraard dat die ov chipkaart voor die datum opgestuurd wordt ..... Dit laatste is dus niet het geval.

Voordat ik ga telefoneren.... heb ik de volgende vragen alvast voor dit forum:

Kan ik het ding alsnog morgen (11 juli) verwachten?
Is dan de ingangsdatum ook 11 juli? (immers 10 juli kon ik het niet gebruiken).
Als er iets niet goed zou zijn gegaan had ik het toch allang moeten hebben weten... toch? Is deze vertraging door pure drukte of populariteit van deze actie? Of heb ik gewoon extra pech? Is dit een voorbode (omen) voor mijn nieuwe relatie met de NS? 😉
Als er iets niet in orde zou zijn (bijvoorbeeld de foto, ik noem maar wat), dan had ik dat toch eerder moeten weten? Of beter gezegd: überhaupt moeten weten? .. Nu heb ik op 10 juli gerekend om met dat abonnement te kunnen reizen...

Hopelijk wordt dit niet 20 juli of 30 juli....

Als laatste ter informatie:
Op "Mijn NS" staat het geheel ook gewoon onder "Mijn bestellingen".... en er staat verder niets over vertraging of dat er iets niet klopt of niet doorgaat. (ja, alleen het standaard "in behandeling" bij statussen.)

Kunnen jullie voor mij e.e.a. uitzoeken en terugkoppelen? Naam is G. Lombardo.

Bij voorbaat dank.

Dal Voordeel is altijd al het abonnement dat je zo terugverdient, maar t/m 9 juli is Dal Voordeel tijdelijk nog voordeliger!

Het eerste jaar kost nu maar € 29 ipv € 50. Bekijk het aanbod op ns.nl.

Met Dal Voordeel reis je in de daluren én het hele weekend met 40% korting.
Dal Voordeel is een jaarabonnement wat automatisch verlengd wordt. Het eerste jaar kost bij aanschaf t/m 9 juli 2017 € 29, daarna wordt de prijs € 50 per jaar. Na het eerste jaar is Dal Voordeel maandelijks opzegbaar.

Heb je vragen of opmerkingen over deze actie? Laat het weten in dit topic!
Hallo GuidoL, goed dat je dit via ons Serviceforum even nagaat. Doorgaans is het zo dat wanneer je een persoonlijke OV-Chipkaart aanvraagt bij je abonnement het uiterlijk 5 werkdagen duurt voordat je de kaart in huis hebt. Nu kan er natuurlijk wat vertraging zijn, maar kan ik dat helaas niet voor je nagaan omdat de kaarten worden uitgegeven door OV-Chipkaart. Wel ontvang ik graag even een privébericht van je met je volledige naam, adres en geboortedatum. Dan ga ik in ieder geval even kijken wat ik bij ons in het systeem kan vinden en je verder helpen met de vragen omtrent het abonnement.
Dag Miriam
Dank voor je reactie.

Eind van deze middag lag de pas in mijn brievenbus.... 1,5 dagje te laat dus. "Gelukkig" moet ik er bij zeggen... want dat scheelt toch weer een hoop gedoe (denk ik zo) --- :)

Ik begrijp dat het gewoonlijk "uiterlijk 5 werkdagen" duurt voor zoiets. Echter in mijn geval werden dat er 10 ... er was dus inderdaad 'wat vertraging'. En meer dan dat is het niet denk ik. (w.b. 'verklaring') .

Die anderhalve dag dat ik dat ding niet kon gebruiken (ja vanavond had het wel gekund...) .. tja.... whatever.... Daar ga ik niet moeilijk over doen... (een week of langer was ander verhaal geweest trouwens hehe). Krijgt de NS van mij kado 😉

Nogmaals dank voor je reactie en ook voor je aangeboden hulp.

Vriendelijke groet.

Hallo GuidoL, goed dat je dit via ons Serviceforum even nagaat. Doorgaans is het zo dat wanneer je een persoonlijke OV-Chipkaart aanvraagt bij je abonnement het uiterlijk 5 werkdagen duurt voordat je de kaart in huis hebt. Nu kan er natuurlijk wat vertraging zijn, maar kan ik dat helaas niet voor je nagaan omdat de kaarten worden uitgegeven door OV-Chipkaart. Wel ontvang ik graag even een privébericht van je met je volledige naam, adres en geboortedatum. Dan ga ik in ieder geval even kijken wat ik bij ons in het systeem kan vinden en je verder helpen met de vragen omtrent het abonnement.
Hoi GuidoL, hier hoopte ik inderdaad al een beetje op. Jammer dat het iets langer duurde, maar fijn dat je de pas ontvangen hebt en nu gebruik kunt maken van je abonnement. Ik wil je dan ook veel reisplezier wensen en mochten we je nog ergens mee kunnen helpen dan horen we dat graag 🙂

Reageer