beantwoord

Een jaar gratis Dal Voordeel voor ex -studenten

• 11 april 2019
  • 3 reacties
  • 119 Bekeken

Eind februari had ik uitgeschreven van mijn studie en ben ik begonnen met werken. Het Dal Voordeel abonnement komt daarom voor mij goed van pas. Helaas kwam ik er achteraf pas achter dat je als ex-student recht hebt op een jaar gratis kunt krijgen als je net van school af bent. Ik heb dus de volle 52 euro betaald en mijn vraag is of ik deze nog terug kan krijgen.

In de bijlage/hieronder zul je bewijs van aankoop vinden.

Met vriendelijke groet,

Nadir Zemmouri

Dit bericht is aangepast.
icon

Beste antwoord door Thom 11 april 2019, 14:54

U kunt het beste even contact opnemen met Klantenservice. Het is binnen drie maanden na de beëindiging van uw studie, dus er is een goede kans. 030 7515155 als u iets uit moet leggen en het mondeling handiger is.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt het beste even contact opnemen met Klantenservice. Het is binnen drie maanden na de beëindiging van uw studie, dus er is een goede kans. 030 7515155 als u iets uit moet leggen en het mondeling handiger is.
Hallo zemmourinadir en welkom bij onze Community!

Zoals Thom al aangeeft, kun je het beste even contact opnemen met onze Klantenservice. Komt vast goed!
Badge +3
Als je via de klantenservice de ongebruikte maanden van die €52 niet terug kan krijgen dan is er nog een andere oplossing.

Je kunt het abonnement omzetten naar NS Flex Basis (€0 per maand) en dan krijg je het ook terug (binnen 15 dagen). Voor Flex Basis gelden normaal inschrijfkosten van €10, maar omdat je al een abonnement hebt komen die te vervallen (las is in een ander topic).

Je kunt dan het Dal Voordeel voor Studenten bestellen via https://www.ns.nl/studenten/aanbod-afgestudeerd maar dan in combinatie met een nieuwe ov-chipkaart (die is gratis). Gebruik de actiecode EXSTUDENT3528×××××××××××× waarbij die ××× het nummer is van de kaart waar je SRP op stond.

Je huidige kaart kan je dan gebruiken als reserve, of om op rekening te reizen met bus/tram/metro.

Reageer