beantwoord

Één maand veel reizen

• 21 september 2017
  • 4 reacties
  • 143 Bekeken

Hallo!

Vanaf half november tot eind december wil ik heel veel met de trein reizen. Ik ben vaak in het buitenland en ik wil graag in die periode veel vrienden en familie bezoeken.

Voorheen had ik een maand het 'weekend vrij' abonnement, en daarvoor het 'dal vrij' abonnement. Beiden zijn nu alleen nog maar voor een heel jaar af te sluiten, waar ik helaas niets aan heb aangezien ik er vaak geen gebruik van zal maken.
De NS-groepsretours zijn ook bijna niet meer mogelijk met nieuwe regels.

Welke optie is er nog wel voor iemand die een korte periode veel met de trein reist? Als ik de kosten van alle losse kaartjes bij elkaar optel kan ik bijna twee keer naar New York heen en terug vliegen!
icon

Beste antwoord door fransie43 21 september 2017, 06:56

Wellicht is het Altijd Voordeel abonnement voor U een goede oplossing.
Dit produkt is per maand af te sluiten in de automaat dan wel aan de servicebalie voor Eur 25,--.
Deze geeft 20 % korting in de spits en 40% korting in de daluren.
U heeft dan wel een persoonlijke Ov-chipkaart nodig maar die zal U al hebben.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
Wellicht is het Altijd Voordeel abonnement voor U een goede oplossing.
Dit produkt is per maand af te sluiten in de automaat dan wel aan de servicebalie voor Eur 25,--.
Deze geeft 20 % korting in de spits en 40% korting in de daluren.
U heeft dan wel een persoonlijke Ov-chipkaart nodig maar die zal U al hebben.
Reputatie 6
Badge +1
De andere optie is een maand Altijd Vrij nemen, maar dat is met 400 euro vrij prijzig.
Bedankt voor de reacties!

Jammer dat een Altijd Voordeel abonnement de enige optie is. Het scheelt natuurlijk veel, maar komt nergens in de buurt van de weekend vrij kaart (ik reis vanuit Schagen naar onder andere Maastricht, Elst, Haarlem, Amsterdam en Alkmaar, vaker dan één keer).

Ik zal uitkijken naar acties voor weekendkaarten, hopelijk komt er nog een mooie actie voorbij.
Reputatie 7
Badge +4
U heeft er nu niets meer aan, maar als u voor 31 augustus Dalvrij Maand had besteld en wel ingaande 15 november, zou u de hele periode november/december er mee hebben kunnen reizen. Dan was u 129 euro kwijt geweest, eventueel vermeerderd met reizen in de spits. Je moet het maar net weten.

Reageer