beantwoord

Eerst nog laden produkt of direct met korting reizen.

• 10 juni 2021
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

Hallo, zojuist het tijdelijk uitgezette flex abonnemente onlineweer "aangezet" met dalvoordeel. Moet ik eerst nog ergens het product laden of ik kan ik direct met de ov kaart bij een poortje inchecken en met korting reizen tijdens daluren.

icon

Beste antwoord door Robert B 10 juni 2021, 18:17

Welkom bij de NS Community!

Als je al NS Flex (gepauzeerd, zonder abonnement) had is een wijziging vrijwel per direct.

Dat wil zeggen, zodra je een tweede (bevestigings) mail hebt gekregen n.a.v. je wijziging is het in orde.

Je kunt ook even op je Mijn NS Startpagina (of bij Producten) kijken wat er staat,  dat is leidend. Die mails hebben soms wat vertraging.

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Als je al NS Flex (gepauzeerd, zonder abonnement) had is een wijziging vrijwel per direct.

Dat wil zeggen, zodra je een tweede (bevestigings) mail hebt gekregen n.a.v. je wijziging is het in orde.

Je kunt ook even op je Mijn NS Startpagina (of bij Producten) kijken wat er staat,  dat is leidend. Die mails hebben soms wat vertraging.

Reputatie 7
Badge +3

Nee, het product dat op kaart staat is "Flex" en dat verandert dus niet. In de centrale computer wordt bijgehouden dat u dalurenkorting nu weer hebt aangezet en als achteraf de kosten van uw reizen op uw rekening worden gezet houdt de computer daar rekening mee bij de berekening.

Reageer